obey-robots.txt
18 Januari 2017, 09:02
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [460 stemmen]
36% [460 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [812 stemmen]
64% [812 stemmen]

Stemmen: 1273
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

KPN Wijgert mij eerder te laten weggaan.

Thomas-Train
Recentelijk ben ik overgestapt van KPN naar Vodafone.
Omdat mijn telefoon gestolen is besloot ik een nieuwe telefoon te kopen i.c.m een abonnement van Vodafone.
Toen ik mijn toestel ontvangen had stond (en staat) er boven aan mijn telefoon de tekst 'Sim not provisioned:2'.
Nadat ik dit gegoogled had kwam ik er achter dat mijn simkaart nog niet geactiveerd was en ik heb dus Vodafone gebelt.
Zij hebben toen gezegd dat ze een 'Factureringsverzoek' voor 7 februari voor mij zouden indienen (wat ik nogal laat vond aangezien ik dan een maand zonder telefoon zit).
Op mijn beurt heb ik KPN gebelt en gevraagd of er geen mogelijkheid was om dit factureringsverzoek eerder goedgekeurd te krijgen.
Dit was geen probleem en als ik Vodafone zou vragen om een factureringsverzoek voor een eerdere datum te doen dat het dan ongetwijfeld goedgekeurd zou worden.
Ik heb toen naar Vodafone gebelt en gevraagd of ze dit voor mij wilden doen en dit hebben ze ook meteen gedaan.
Nu hoor ik dat KPN het verzoek heeft afgekeurd op basis van de maand opzeg termijn waar ik aan vast zit.
Ik moet nu dan ook weer naar vodafone vragen om een factureringsverzoek in te dienen voor 12 februari. Het is zeer schadelijk voor mijn financiele welzijn dat ik niet kan bellen.
Daarom heb ik dan ook een prepaid simkaart aangeschaft om mee te kunnen bellen/smsen etc. dit is alleen gruwelijk onhandig i.v.m het nieuwe nummer wat ik dan heb.

Kort samengevat,
- KPN wil mij niet weg laten gaan zonder reden, ze hoeven immers alleen maar de informatie vrij te geven aan Vodafone.
- De helpdeskmedewerkers liegen je voor, ze zeggen ja maar doen nee.
 
Thomas-Train
iemand tips?
 
Codemeister
De resterende periode afwachten. Daar heb je ook het contract voor ondertekend. Eventueel vragen naar een afkoopsom, zodat de resterende periode vervalt.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Wijgert mij eerder te laten weggaan.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
simkaarten van telefoonnummer laten wisselen. Algemeen 1 19 juli 2015, 08:08
dvr laten mailen bij alarm via H220N Hardware instellingen 1 20 juni 2012, 09:33
VDSL ?? pff houw op. eerder slowADSL Algemeen 5 24 november 2011, 20:16
2de PC verbinding laten maken met thomson TG787 Algemeen 1 24 augustus 2010, 19:44
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:25:22
| eogcnlGhost08:07:36
| Tonneke09:04:42
| Bromsnor 1 dag
| OMTB 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op