obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
simkaarten van telefoonnummer laten wisselen.
EefR
Ik heb een standaard simkaart van hi (is nu door oodoeken hi, kpn geworden) in een gewone gsm. Binnenkort krijg ik een smartphone waarvan ik weet dat de standaart simkaart niet pas. Nu weet ik dat je dan via je account een 3 in1 simkaart kan krijgen aks je opgeeft dat je kaart niet pas.
Bij mij zoons is dat ook gebeurd. Hun oude nummer is overgezet op de nieuwe simkaart. Heel mooi. Maar nu zit ik met twee simkaarten zonder telefoonnummer terwijl ze nog goed zijn. Wij vinden het handig om reservetelefoons te hebben met werkende simkaarten.
als ik dus ook op die manier ook een simkaart.
Het voordeel van die methode is dat niet alleen je telefoonnummer wordt overgezet maar je beltegoed ook. Is het niet mogelijk op een simkaart zonder telefoonnummer een werkt telefoonnummer te zetten.
Een nieuwe simkaart (3 in 1) kopen kan ook maar kan ik dan mijn oude nummer laten (neem aan zonder ook het oude beltegoed) overzetten op de nieuwe simkaart en komt dan het nummer dat bij de nieuwe simkasrt hoorde, dan bij de oude?
EefR
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'simkaarten van telefoonnummer laten wisselen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing : 4 09 feb 2016
Wisselen van centrale Snelheid : 2 13 jan 2013
telefoonnummer niet bereikbaar KPN Telefonie Storing : 1 13 jul 2012
dvr laten mailen bij alarm via H220N Hardware instellingen : 1 20 jun 2012
KPN Wijgert mij eerder te laten weggaan. Helpdesk : 3 13 jan 2011
Advertentie