obey-robots.txt
11 December 2016, 14:47
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Afstandsbediening werkt niet

MrBurnett
Sinds 2 weken hebben wij interactieve tv van KPN. Iiervoor hadden wij Ziggo, welke vele malen sneller werkt (lees: reageren van afstandsbediening, zappen, menu's). Nu wil het probleem zich voordoen dat onze afstandsbediening (ook pas 2 weken in gebruik) niet meer werkt. Het volgende hebben we reeds uitgevoerd:
1.Batterijen zijn vervangen, getest --> geen resultaat.
2.Ontvanger opnieuw opgestart (via achterste aan/uit-knop) --> geen resultaat.
3.Ontvanger aan de voorkant schoongemaakt, afstandsbediening (zender) schoongemaakt --> geen resultaat

Overigens werken de beperkte knoppen op de ontvanger wel gewoon.
Weet iemand raad? Ga morgen sowieso langs de KPN-shop.

Groet,
MrBurnett

Codemeister
Afstandsbediening laten vervangen door KPN. Mocht hetzelfde probleem zich voordoen met een nieuwe afstandsbediening, laat dan de ontvanger vervangen. Dit probleem komt vaker voor.

Off-topic: waarom ben je overgestapt van Ziggo naar KPN?

MrBurnett
Codemeister, thanx for the reply. Zal morgen dit probleem voor laten leggen bij KPN. Maar na 2 weken dit probleem vind ik op zich wel heeel snel....

Off-topic antwoord: verhuisd en op het huidige adres was reeds KPN internet en digitenne, vandaar een upgrade genomen naar interactieve tv van KPN.

Codemeister
Dat klopt en ben ik met je eens. Wat je eventueel nog kunt proberen: zorg dat het signaal niet geblokkeerd kan worden door een kastdeur of iets dergelijks.

bjstijf
Wat ik een tijd geleden eens las op een forum was het volgende.
Haal de batterij eruit en maak contact met een blank draadje tussen de contactpunten, even vasthouden en dan zou er iets veranderen cq ontladen.

Ik meen zelfs dat dit van de helpdesk afkwam.

Maar proberen kost weinig en lijkt de moeite waard.

Groet,
the old man.

boekbros
was het advies niet om de batterijen even verkeerd om er in te leggen?

bjstijf
Bij mijn weten niet, maar ik word ook ouder, ietwat vergeetachtiger dus wat let het om te proberen.

Ik las trouwens net nog van een zelfde euvel op forum, [url]http://forum.kpn.tv/showthread.php?t=1392 [/url]

Citaat:
"Afgelopen week deed mijn (wtite) afstandsbediening het niet meer. Batterijen vervangen hielp niet. De helpdesk gebeld, na een tijdje wachten de oplossing doorgekregen. Verwijder het klepje en de batterijen - de onderste lipjes moet je kortsluiten met iets van metaal. Batterijen er in en weer werken! Ik was bang voor een discussie over garantie en dergelijke, maar dat viel dus mee."

groet,
Gewijzigd door bjstijf op 17 december 2010, 14:29
the old man.

boekbros
als elk probleem met kortsluiting opgelost kon worden, zou het dan toch nog vrede worden met Kerst?

bjstijf
Stel je toch eens voor, alle problemen op zo'n simpele manier opgelost.
Alle fora sluiten, geen vragen meer, maar wat moeten we dan met z'n allen lezen en volgen?

Groet,
the old man.

boekbros
maak je geen zorgen; ik was eventjes in utopia. ik ben weer geland en zie dat het niets beter is.
merry christmas to everybody!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Afstandsbediening werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
SMS-berichten komen ten onrechte niet als tekstbericht door Eigen telefoon netwerk 1 30 augustus 2016, 10:40
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 1 12 augustus 2016, 14:37
Inloggen op mijn KPN experia box v9 lukt niet Helpdesk 2 13 juni 2016, 12:57
vaste telefoonnummer verhuizen lukt niet KPN Telefonie Storing 4 09 februari 2016, 15:10
Netflix werkt niet meer via Experiabox V9 Frequently Asked Questions 3 31 januari 2016, 19:29
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost01:31:27
| KaPteiN03:25:49
| ej21993 1 dag
| jan19 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10