obey-robots.txt
23 Juli 2014, 12:01
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 34% [412 stemmen]
34% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 66% [787 stemmen]
66% [787 stemmen]

Stemmen: 1200
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
 Onderwerp afdrukken

[Thomson 789VN update] Kan geen toepassingen toewijzen aan netwerk apparaat

xeonnn
Beste,

Ik heb de nieuwe update gehad (8.4.2.U) kpn, alle oude instellingen weer terug gezet alleen kan ik geen applicatie's of toepassingen aan apparaten toewijzen. Of hij zegt dan: Kan service niet toewijzen aan 'Apparaat_naam', of The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.

Maar dit kan helemaal niet aangezien ik geen applicaties heb toegevoegd of what so ever.

Heeft iemand anders dit probleem ook gehad, en wellicht weet hoe ik dit kan oplossen ?

Met vriendelijke groetjes,

Youri!
Gewijzigd door Knolselderij op 15 december 2010, 10:26

KPN Gebruikers
Knolselderij
Helpt het niet als je even je modem opnieuw opstart? Anders even een reset proberen ( dan zijn wel alle instellingen weg)

xeonnn
Kan herstarten, en terug naar fabrieksinstellingen gaan wat ik wil, nothing seems to work..

Akkietakkie
Hier ook, zelfde probleem. heb Softwareversie: 8.4.2.U en kan ook ineens geen poorten meer forwarden, wat ik een maand geleden nog wel kon, dit is de foutmelding:

The port configuration of the game or application conflicts with an already assigned game & application. Assigning this game or application is not possible.

Iemand een idee?Frown

JoepW
.....
Gewijzigd door JoepW op 19 december 2010, 13:57

xeonnn
JoepW schreef:
Wat een meuk. Ik moet dus elke dag het volgende doen om mijn PS3 o pNAT2 te krijgen:

1) De port forwarding verwijderen (het werkt trouwens ook af en toe om NAT2 te krijgen ZONDER port forwarding!!!)
2) mijn PS3 'deleten' in de Thomson
3) Dan het modem herstarten
4) Eventueel (als ik dan al niet NAT2 heb ) de poorten weer forwarden.

ECHT EEN DRAMA DIT MODEM.

Zucht. Had ik nog maar ADSL met mijn eigen modem!

Maar goed dat is niet zo. Iemand een oplossing voor dit drama????

Ja, je eigen topic maken, jij hebt heel ergens anders last van dan ik.

JoepW
Ja, FrustratieSad
Ik ga morgen even geheel terug naar fabrieksinstellingen en dan zie ik wel weer.

Knolselderij
@ JoepW,

Graag even een eigen topic aanmaken. Topickaping houden we niet zo vanWink

@ xeonnn,

Heb je wel de EU versie ipv EJ? dat kan je checken via http://192.168.2....1&l1=0

xeonnn
Knol schreef:
@ JoepW,

Graag even een eigen topic aanmaken. Topickaping houden we niet zo van;)

@ xeonnn,

Heb je wel de EU versie ipv EJ? dat kan je checken via http://192.168.2....1&l1=0

Ja gewoon de EU vers.
Download broncode  Code
Productnaam:   TG789vn
Serienummer:   CP1004QT6C6
Softwareversie:   8.4.2.U
Softwarevariant:   EU
Bootloaderversie:   1.0.5
Productcode:   36592630
Kaartnaam:   CANT-4

JoepW
Ok, sorry

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoord plaatsen
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Thomson 789VN update] Kan geen toepassingen toewijzen aan netwerk apparaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wifi-netwerk op 1 miljoen KPN modems WiFi 2 21 april 2014, 12:54
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk 1 02 april 2014, 14:12
mogelijkheid van open netwerk met macfilter WiFi 7 30 maart 2014, 13:42
identificeren netwerk WiFi 6 18 maart 2014, 20:12
Verificatiefout met mobiel apparaat in eigen wifi netwerk WiFi 9 17 maart 2014, 14:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
D de Bree01:23:11
Berror01:39:46
KaPteiN16:53:39
polcomp17:47:09
eogcnlGhost 1 dag
jeroen3 1 dag
j0hanna 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogt zijn om een bericht te plaatsen.

12 juli 2014, 12:09
wifi probleem .. heb een benedenwoning, en kan alleen goed gebruik maken van mijn verbinding als ik in de buurt zit van de modem. als ik er max 3m vandaan zit zonder betonnen muren ertussen is mijn v

07 april 2014, 16:16
Welke modems/routers zijn er beschikbaar bij KPN voor Glas? Zou graag een overzicht hebben van de verschillende types en hun technisch-specific
aties, betrouwbaarheid en/of storingsgevoelighe
id.

07 april 2014, 15:23
Ik heb de dongel Dongel ZTE MF190 geïnstalleerd op mijn nieuwe laptop, maar hij verbind niet!! Ook na downloaden van de software, nog steeds géén verbinding! Wie weet er een oplossing voor dit probl

11 januari 2014, 12:46
Ook wij zitten op 2,7 km van de centrale. Betaal voor 40Mb en als ik geluk heb dan krijg ik 12 Mb binnen. Dus vraag ik me af of het overstappen naar een all-in pakket wel zinvol is. ZIGGO ???

08 januari 2014, 16:28
Experiabox V8 voor glasvezel met een HP wireless printer werkt niet. Inmiddewsl met een Ethenet kabel aan de router gezet en werkt wel. Wanneer komt er nieuwe SW voor deze Experiabox zodat ik weer gew