obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld hier alles in relatie tot diensten van KPN, zoals televisie, telefonie, video on demand, etc.
 Onderwerp afdrukken
Factuur problemen
Sarge
Ik word nog wel een keer Senior member hier Cool

Vorige maand de eerste factuur ontvangen. De kortingen die ik zou moeten krijgen waren niet correct.
Ik moest zelf aantonen dat het anders was en dat kon ik gelukkig ook. Het moest zijn de eerste 12 maanden 15 euro korting ipv 5 euro.

Nu de tweede rekening ontvangen en daar wordt ineens een HD recorder die ik de eerste 12 maanden gratis zou hebben in rekening gebracht, terwijl dit vorige maand wel goed was.

Naar eigen zeggen hebben ze een nieuw systeem voor de rekeningen e.d. Misschien dat het kinderziektes zijn en dat het volgende maand allemaal wel klopt. Ik heb wederom een mail gestuurd. We wachten het geduldig af.

Frown
Pluk een roos... pluk de dag... misschien dat je van KPN dan ooit nog een keer op de playstation mag... Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Factuur problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers : 11 02 jan 2017
Problemen met bekabeld LAN Routers : 7 27 jul 2016
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen : 8 09 sep 2015
factuur klopt niet Helpdesk : 2 17 feb 2015
factuur Helpdesk : 2 17 feb 2015
Advertentie