obey-robots.txt
09 December 2016, 12:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [810 stemmen]
64% [810 stemmen]

Stemmen: 1264
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

Inlog probleem

Pugg
Ik kan al 3 dagen niet op de pagina komen waarop ik bijvoorbeeld mijn rekening online kan inzien.Shock

In diverse browsers geprobeerd maar krijg steeds dezelfde meldingen cq oplossing.

Maar..........als ik dan op die oplossing klik krijg ik weer een melding met dezelfde oplossing,
en dat blijft maar herhalen.

Bekend probleem?
 
boekbros
kreeg gister eerst de melding dat er onderhoud gepleegd werd tot 8 uur 's ochtends (ik probeerde om 11.00 en later in te loggen op MijnKPN). Later kreeg ik gewoon foutmeldingen of zelfs niets. Maar 's middags kon ik weer terecht.
 
Pugg
Dank, ik kan wel bij mijn webmail maar nog steeds niet (op 3 browsers) bij mijn rekening overzicht .
 
SirPeter
Wat voor foutmelding?
 
Pugg
Foutmelding: InternetPlusBellen
Er is een technisch probleem opgetreden.

Indien uw persoonlijke omgeving hieronder niet verschijnt, dan is er een technisch probleem opgetreden.

Probeer het volgende:

- Sluit het venster met de '(fout)melding'
- Klik opnieuw op 'InternetPlusBellen' (of 'I-Tv) op uw MijnKPN Homepage.
- Indien u op www.kpn.com komt (in plaats van uw MijnKPN-pagina), log dan opnieuw in.



Als het na 2 of 3 pogingen nog steeds niet lukt:

- Klik op 'Uitloggen' in uw MijnKPN-pagina
- Log opnieuw in (gebruik alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord* van uw hoofd e-mailadres, dus zonder @ en wat erna komt.)



Mocht u hierna nog steeds een probleem ondervinden:

- Ga naar: http://csc.maranello.planet.nl/csc/login.aspx
- Log opnieuw in (gebruik alleen de gebruikersnaam en het wachtwoord* van uw hoofd e-mailadres, dus zonder @ en wat erna komt.)
- Plaats deze pagina, als het inloggen nu wel lukt, in de 'favorieten' van uw surfprogramma (browser)



* Indien u het wachtwoord en/of gebruikersnaam niet meer weet, dan kunt u deze opnieuw aanvragen via 0900-0244.


Bovenstaand bericht is van een minuut geleden
 
SirPeter
Ja ik krijg dat ook nu. Waarschijnlijk een storing nav een lange onderhoudswerkzaamheden in het vorig weekend.

Edit:
Storing Mijn KPN

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk geen gebruik maken van het website onderdeel Mijn KPN. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2010-10-18 12:00 Eindtijd: onbekend

Gewijzigd door SirPeter op 19 oktober 2010, 16:51
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Inlog probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Probleem Experia Box V8 Eigen netwerk 5 08 augustus 2016, 20:12
Decoder oorzaak synchronisatie probleem met geluid KPN Glasvezel diensten 3 15 april 2016, 10:47
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router 11 06 juni 2015, 16:35
VDSL verbindings probleem FEC errors 100 per minuut KPN Internet Storing 4 09 maart 2015, 23:22
Probleem webmail KPN KPN Glasvezel Storing 1 23 oktober 2014, 21:23
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:53:28
| KaPteiN05:21:35
| lobo40518:40:10
| glim20:23:29
| dirkjohan 1 dag
| Peterkessen 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10