obey-robots.txt
04 December 2016, 15:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken

Standaard st780wl van KPN firmware voorzien

mk13139
Ik heb Internet Plus Bellen van kpn met een tg787v. Ik heb via iemand een originele st780wl weten te bemachtigen, maar hoe kan ik een standaard st780wl met originele firmware van de KPN firmware voorzien?
Ik kan de sip instellingen namelijk niet invoeren, kpn geeft ze niet vrij.

Codemeister
Pfoe... dan zul je de firmware van KPN ergens van het net moeten plukken, want daar kom je niet zomaar aan als het al niet standaard in je modem gebakken zit.

mk13139
De kpn firmware heb ik wel, via kpn herstelsoftware. Maar als ik deze probeer erop te zetten zegt hij 'not compatible'?

mk13139
Bump.

TokkieTokkie
Kan niet zo maar 1.2.3.

Je moet een 780 hebben die dezelfde printplaat heeft als de experiabox 780 (nee niet elke 780 is identiek)
Mocht dat wel zo zijn dan zal ook de KPN bootloader in de 780 gezet moeten worden.

Monteurtje
Dat is wat ik nu zo jammer vind aan KPN.

Ik heb zelf ook de Experia 780wl box en ik ben daar erg tevreden mee. verschillende vrienden en kennissen hebben die nieuwere rechtopstaande KPN experia box. (weet type zo niet) zwart aan de voorkant wit aan de achterkant. maar goed dat is een waardeloos apperaat.
vooral bij vrienden en kennissen zie ik dat dat ding waar dus ook I-tv opzit vast staat teminste het beeld. maar ook het downloaden ik ben over het algemeen 1mb sneller per/s dan hun. vriend heeft net een Nieuwe laptop aangeschaft van bijna €1500 en komt niet verder dan 200kb op mijn verbinding gaat hij naar 2.5mb/p/s en we hebben beide exact de zelfde abonnement bij kpn en wonen naast elkaar.

maar goed waar ik op doel is, heb nog een paar van die 780wl liggen maar na veel speuren fora's lezen enz is het toch een feit dat KPN een pain in the *** is en helemaal niks vrij geeft.

wat is nu het probleem om de firmware vrij te geven ? ik weet zeker dat een hoop liever de 780wl hebben dan dat flut ding die je nu krijgt. dat ding is net als leren fietsen erg instabiel.

vroeger toen ik bij Tiscali werkte tiscali bestaat dan niet meer met die naam. maar bij een nieuwe abonnement had je de keuze of je nu een eigen modem of een bruikleen modem ging gebruiken. deed je je eigen modem dan waren daar ook de nodige voor te verkrijgen.

nu bepalen de providers wel wat voor iets je krijgt en mijn mening over KPN spul is dan goedkoop slecht en bagger. neem nu ook dat motorola I-tv ding jemig mensen kan je een nog trager product op de markt zetten.
schroef dat ding maar eens open dan weet je ook waarom hij traag is. voor zulke bewerkingen en doorvoeringen zit er een printplaatje in die ook in mijn wekkertje past.

maar goed ze moeten het spul gewoon vrijgeven voor de mensen die wel een goeie modem hebben. en graag deze willen gaan gebruiken. hoe lastig kan het voor kpn nu zijn ?

mvg Monteurtje

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Standaard st780wl van KPN firmware voorzien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Siemens Gigaset SX551 van een nieuwe firmware te voorzien Hacked alles instelbaar Hardware firmware 54 26 augustus 2015, 18:28
switch plaatsen v9 probleem firmware KPN met eigen modem/router 11 06 juni 2015, 16:35
ST780WL // Tenvis IP Camera's Hardware instellingen 5 27 oktober 2014, 12:04
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi 1 04 september 2014, 21:29
Firmware Arcadyn ARV7519 Algemeen 1 08 maart 2014, 01:43
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MacDaddy00:39:39
| xwardox02:09:35
| eogcnlGhost03:08:51
| KaPteiN05:39:01
| kvdb45 1 dag
| MrIggy 1 dag
| Anne49 1 dag
| HenkN 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10