obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
VPN verbinding experiabox
chipset8051
Dag allemaal,
Sinds kort maak ik met het werk verbinding via de VPN verbinding. Het probleem is dat ik dat maar een keer kan doen. De volgende keer krijg ik geen verbinding meer. Het enige wat werkt is om de modem te resetten, maar dan moet ik ook weer de Tuner opnieuw opstarten. Dat vergt nogal wat tijd. Ik dan weer eenmaal inloggen.

Heeft iemand hiervoor een oplossing.
 
chipset8051
Dag "Knol", bedankt voor jouw reactie. Ik heb gebeld met de helpdesk. Het script waar jij het over hebt is voor een Thomson modem. Ik heb een Siemens modem en die moet geen problemen hebben met VPN. Hij heeft het even nagekeken en.. Ik krijg een nieuwe modem. Waarschijnlijk heeft mijne een probleem. Het modem krijg ik deze week al! Service hé. Als ik dan naar de leden enquete kijk dan heb ik toch hele goede ervaringen ook van voor dit probleem.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'VPN verbinding experiabox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Tijdgebonden toegang configuren bij ExperiaBox V10 en UTP/RJ45 bekabeling (niet-draadloos) Algemeen : 7 06 mrt 2021
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
Advertentie