obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
opname met EPG te kort
kerstboom
Regelmatig missen we het laatste stukje van een opname via de EPG met bv. 10 minuten extra opnametijd. Is daar iets aan te doen?
 
drpcr
ik krijg één dezer dagen pas mijn HD recorder geleverd, maar van het uitproberen in de winkel meen ik mij te herinneren dat je opname tijd + xx minuten kon instellen?
 
Giant2000
Bij het instellen van de opnamem kan je tot 1 uur vooraf en tot 1,5 uur achteraf instellen (je kan hiervoor ook de blauwe knop intoetsen). Proefondervindelijk heb ik vastgesteld dat 5 minuten vooraf en 20 minuten achteraf voldoende moet zijn. Maar helaas zijn er omroepen die het presteren meer dan 5 minuten eerder te beginnen of rustig aan half uur uitlopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname met EPG te kort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
opname wissen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 09 mrt 2015
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
opname plannen via de gids Helpdesk : 1 07 aug 2012
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 17 21 mrt 2012
Advertentie