Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
opname met EPG te kort
|
|
kerstboom |
Geplaatst op 04 July 2010, 10:43
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 04 Jul 2010 |
Regelmatig missen we het laatste stukje van een opname via de EPG met bv. 10 minuten extra opnametijd. Is daar iets aan te doen? |
|
|
drpcr |
Geplaatst op 04 July 2010, 12:19
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 27 Jun 2010 |
ik krijg één dezer dagen pas mijn HD recorder geleverd, maar van het uitproberen in de winkel meen ik mij te herinneren dat je opname tijd + xx minuten kon instellen? |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 05 July 2010, 10:20
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
Bij het instellen van de opnamem kan je tot 1 uur vooraf en tot 1,5 uur achteraf instellen (je kan hiervoor ook de blauwe knop intoetsen). Proefondervindelijk heb ik vastgesteld dat 5 minuten vooraf en 20 minuten achteraf voldoende moet zijn. Maar helaas zijn er omroepen die het presteren meer dan 5 minuten eerder te beginnen of rustig aan half uur uitlopen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'opname met EPG te kort', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Werkt opname? | Hardware instellingen | : 4 | 10 Sep 2019 |
opname wissen | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 5 | 09 Mar 2015 |
Geen opname indicator Motorola 1853 | Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV | : 2 | 28 Jan 2013 |
opname plannen via de gids | Helpdesk | : 1 | 07 Aug 2012 |
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer | Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ | : 17 | 21 Mar 2012 |
Advertentie