obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
bevriezende beelden na snelheids upgrade?
HansM
21 mei kreeg ik de melding van KPN dat de snelheid van mijn internet was verhoogd van 8mbps naar 16 mbps. Vanaf dat moment blijft mijn ITV regelmatig hangen en geeft de melding "zender niet beschikbaar". Ik heb inmiddels de TV tuner (Motorola 1960) hard gereset maar helaas bracht dit geen oplossing. Ik kan me niet voorstellen dat het probleem te malen heeft met kabels etc. aangezien ik hieraan niets heb gewijzigd en het de afgelopen 18 maanden foutloos heeft gewerkt. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Groet,
Hans
 
Golden
Is je snelheid ook daadwerkelijk hoger? of heb je alleen dat mailtje gehad?
 
HansM
Gisteren KPN gebeld. Als eerste actie een oude ISDN splitter verwijderd maar helaas zonder resultaat. KPN heeft nu het vermoeden dat het aan hun kant mis zit omdat de 16mbps snelheid bij lange na niet gehaald wordt en ze sturen maandag een monteur. Afwachten dus. tot nu toe is de snelheid van handelen van KPN prima.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'bevriezende beelden na snelheids upgrade?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Wanneer is er een firmware-update/upgrade voor de ExperiaBox V8 ARV7519 om FON te kunnen gebruiken? WiFi : 1 04 sep 2014
mogelijk adsl profiel gekregen na upgrade experia box glasvezel. Hardware firmware : 10 09 feb 2011
DSLAM UPGRADE Algemeen : 1 10 jul 2010
Is er wel eens een snelheids verhoging? Snelheid : 1 28 mei 2010
Advertentie