Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
Snelheidsverhoging april?
|
|
andre345678 |
Geplaatst op 09 May 2010, 13:14
|
Activiteit Berichten: 106 Lid sinds: 05 May 2010 |
ze zijn nog wel even bezig met die werkzaamheden aan het net. als ik naar 1 juni nog geen verhoging heb gehad ,dan wordt het pas tijd om te klagen. het is tot die tijd normaal dat je storingen of snelheids problemen ondervindt . ze blijven continue sleutelen aan het net .dus ik wacht ff geduldig en laat ze nog ff prutsen. |
|
|
pent5 |
Geplaatst op 10 May 2010, 21:37
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 May 2010 |
Hallo. Ik heb nu IPB Extra. Ik weet wel dat de maand mei nog niet voorbij is, maar het modem blijft onveranderd intrainen op 928 / 7.904 (up/down). IPB Extra zou nu 16 Mbit moeten worden, maar als ik een check doe is het "Extra" abonnement niet eens beschikbaar op mijn postcode. Mijn postcode is 4471BL. Is er iemand met een postcode vlakbij die wel al wat gemerkt heeft van een verhoging? |
|
|
jourib |
Geplaatst op 11 May 2010, 17:57
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 24 Mar 2010 |
Quote Auke schreef: Treurig.. .Al ruim 2 weken en vele telefoontjes en 2 monteurs verder... nog steeds 9mbit ipv. de reeds behaalde 18mbit! Meerdere 2e lijns calls uitgezet, en deze worden gewoon zonder oplossing gesloten! Dramatisch! Nog even en ik zeg het hele zooitje op! Ik zelf ben er inmiddels al wel achter dat het echt door DLM komt! Deze hebben ze meerdere malen gereset, maar direct komt de limitering er weer op! Lijn is dik in orde volgens de 2e monteur, 24mbit is haalbaar! Momenteel ook weer een 2e lijns call open staan, als ze me vandaag niet terugbellen, dan zeg ik volgende week het hele zooitje op! Bij mij is geen andere aanbieder beschikbaar anders was ik allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weg, ik voorspel je nu al dat dit DLM probleem hoe ze t nu noemen niet opgelost is en er geen hogere snelheden behaald zullen worden! Miss wel eind augustus..... |
|
|
Red Metal |
Geplaatst op 11 May 2010, 20:44
|
Activiteit » Oosterbeek Berichten: 20 Lid sinds: 28 Feb 2010 |
Ik had in het begin ook problemen met een te lage intrain snelheid , maar na een DLM reset blijft de modem stabiel intrainen op 16Mb/s (Internet Extra) . Haal wel nog steeds geen hogere download snelheden als 8Mb/s , dus de snelheid is nog "gecapt" . Quote Bij mij is geen andere aanbieder beschikbaar anders was ik allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang weg, ik voorspel je nu al dat dit DLM probleem hoe ze t nu noemen niet opgelost is en er geen hogere snelheden behaald zullen worden! Miss wel eind augustus..... Ik zit te wachten tot UPC hier de kabel van internet gaat voorzien (Oosterbeek, gemeente Renkum) , die beloofde in de loop van deze zomer hier hun digitale diensten te leveren ... Dan is het snel internet via de kabel , en het goedkoopste adsl abbo wat ik kan vinden als backup . (Dan maakt de snelheid van de dsl verbinding ook niet meer zoveel uit) Ik ga geen moeite meer doen met KPN voor hogere snelheden (doen ze voor mij ook niet) . Gewijzigd door Red Metal op 11 May 2010, 20:47 |
|
|
The Mask |
Geplaatst op 12 May 2010, 13:55
|
Activiteit Berichten: 23 Lid sinds: 28 Mar 2010 |
Hoezo wachten tot eind Mei, ze weten donders goed daar bij KPN dat ze er een grote puinhoop van gemaakt hebben, en dat ze het nooit gaan redden voor begin juni. Voor dat ze een snelheids verhoging aan zouden kondigen hadden ze er beter aan gedaan eerst de centrales op orde te maken. Ik en bijna iedereen bijna betaald nu al anderhalve maand voor een abo waarvan we de helft niet eens krijgen, zo kan ik me geld ook verdienen hoor. Het wordt een keer tijd dat KPN zelf eens een keer over de brug komt, en zodra die verhoging werkelijk werkt, iedereen een maand de helft van zijn abo geld terug te geven, want het moet altijd ten koste van de klanten gaan. Nog even en KPN vliegt er hier na 19 jaar toch ook echt uit. |
|
|
Maus |
Geplaatst op 12 May 2010, 21:47
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
Zoals in een ander topic gemeld is VDSL2 mogelijk in Eerbeek. (bij m'n schoonouders in de modem staat VDSL 3400kbps up/33100kbps down, alleen zijn ze gecapt op 16mbit) Alleen is de vraag of we het krijgen... Eerste medewerker die ik sprak zei van niet, de 2e zei in de zomer.
Gewijzigd door Maus op 12 May 2010, 21:49 |
|
|
yorick007 |
Geplaatst op 13 May 2010, 18:10
|
Activiteit Berichten: 15 Lid sinds: 10 Apr 2010 |
Wanneer krijg ik nu versneld internet, want ik zit nog steeds op 1mb Ik woon in 7591 Denekamp ; Overrijsel |
|
|
Rolf |
Geplaatst op 13 May 2010, 19:00
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 11 Jul 2009 |
Nog 3 weekjes geduld, KPN heeft in principe tot eind mei he |
|
|
Maus |
Geplaatst op 13 May 2010, 20:45
|
Activiteit Berichten: 31 Lid sinds: 22 Apr 2010 |
maar niet voor de Premium pakketten is mij verteld, die komen van de zomer pas aan de beurt... |
|
|
pent5 |
Geplaatst op 13 May 2010, 22:40
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 08 May 2010 |
@knol: Dit zijn m'n intrainwaardes: DSL-type: G.992.1 annex A Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 928 / 7.904 Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [GB/GB]: 8,36 / 13,29 itgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 11,5 / 17,5 Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,0 / 14,0 SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 6,0 / 5,5 Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / ALCB Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0 Verbindingsverlies (extern): 0 Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0 FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.449 / 0 CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 1.449 / 2 HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 455 / 2 Mij zegt het niet zoveel. Het is iig geen 16 mB zoals een IPB extra abbo zou moeten zijn (weet het: het is "tot" 16 m. Waar ik voor vrees is dat is KPN in mijn postcodegebied helemaal geen snelheidsverhoging gaat invoeren. maar intussen wel gewoon een abonnement laat doorlopen dat helemaal niet mogelijk is hier. Nou ja, maar afwachten to eind mei, maar ik heb niet veel hoop. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsverhoging april?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk | WiFi | : 1 | 16 Jan 2014 |
Brief snelheidsverhoging en rare waarden speedtouch 546 modem | Snelheid | : 4 | 19 Oct 2011 |
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF | Programma aanbod | : 6 | 08 May 2011 |
Nog steeds geen snelheidsverhoging | Snelheid | : 3 | 04 Jul 2010 |
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010 | Helpdesk | : 81 | 16 Jun 2010 |
Advertentie