obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
KPN: Wijzigingen per 1 april 2010
KPNwebcare2
Omdat er veel vragen worden gesteld over alle veranderingen maak ik hier een nieuw onderwerp op aan.

U kan gericht een vraag stellen over de dienst Internet, Interactieve TV en de Algemene voorwaarden.
We gaan z.s.m. uw vraag beantwoorden voor zover we kunnen.



NB. Dit topic is bedoeld als vraagbaak en niet bedoeld voor klachten, deze worden zsm verwijderd, om het overzichtelijk te houden, laten we het dus netjes houden.
www.kpn.com/webcare
 
KPNwebcare2
WIJZIGINGEN SNELHEID, PRIJS EN VOORWAARDEN PER 1 APRIL
Om KPN Internet klanten ook in de toekomst de kwaliteit te bieden die ze van ons gewend zijn. Worden vanaf 1 april 2010 enkele wijzigingen doorgevoerd. De wijzigingen hebben betrekking op de internetsnelheden, de tarieven van thuisbellen en de algemene voorwaarden.

SNELHEIDSWIJZIGING INTERNET BASIS EN EXTRA
Vanaf begin april tot en met eind mei wordt de internetsnelheid van een deel van de klanten met Internet Basis en Extra verhoogd tot respectivelijk maximaal 8Mb/s en 16Mb/s. De kosten voor internet stijgen niet en de klant hoeft hier niets voor te doen. Klanten met een Premium pakket krijgen op dit moment nog geen snelheidsverhoging.

NIEUWE TARIEVEN VOOR IPB KLANTEN
Per 1 april wijzigen de kosten van telefonie van KPN. Deze tariefswijzigingen gelden voor alle IPB klanten van KPN – inclusief de oud Surfen en Bellen klanten van Het Net. Het gaat hier om IPB klanten op zowel nieuw als oud portfolio.

De wijzigingen van tarieven zijn als volgt, vanaf 1 april 2010 (incl. btw):
Bellen naar een mobiel nummer 16,5 cent
Bellen naar een vast nummer* 4 cent
Starttarief* 10 cent

* Let op! Als de klant gebruik maakt van een Voordeelbundel (zoals BelOnbeperkt Altijd, BelOnbeperkt Weekend of BelOnbeperkt Avond en Weekend) dan blijft het bel- en starttarief, op de tijden waarvoor de voordeelbundel geldt, ongewijzigd.

INTERACTIEVE TV: EXTRA ZENDERPAKKET, NIEUWE TARIEVEN
Hieronder staat een overzicht van de nieuwe abonnementstarieven per maand.

Vanaf 1 april 2010 (incl. btw)
Basispakket € 10,-
Pluspakket € 10,-
Eredivisie Live € 12,50
NIEUW: Sport1 € 12,50


WIJZIGINGEN ALGEMENE VOORWAARDEN
Enkele van onze algemene voorwaarden worden aangepast. U vindt de veranderingen op … (link later in te voegen). Als gevolg van de wijzigingen van de Algemene voorwaarden bent u contractsvrij.
www.kpn.com/webcare
 
Giant2000
Als ik contractsvrij ben dan kan ik dus per direct opzeggen of kan dat pas per 1 april? In hoeverre kan ik een vergoeding van KPN verwachten voor het inleveren van de itv tuner?
 
KPNwebcare2

Quote

Als ik contractsvrij ben dan kan ik dus per direct opzeggen of kan dat pas per 1 april? In hoeverre kan ik een vergoeding van KPN verwachten voor het inleveren van de itv tuner?


Ja, alle ADSL, IPB en iTV klanten hebben tot 1 april 2010 het recht hun contract kosteloos op te zeggen. De opzegging gaat in per 1 april 2010. Alleen Digitenne klanten – zonder iTV – kunnen hun contract niet opzeggen.

Uw Interactieve TV decoder is uw eigendom, hiervoor krijgt u geen vergoeding.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 24 februari 2010, 16:05
www.kpn.com/webcare
 
sambaman
Ja ok en hier op een ADSL2+ centarle met premium en ITV
geen snelheidsverhoging.
Ik krijg 18 Mb nu.kan ik beter omzetten naar extra,stuk goedkoper en bijna net zo snel.....
Schandalig!!!!
 
gfive
als je ziet hoe langzaam de ontwikkelingen bij KPN gaan. (ik weet het kosten besparen voor winst - aandeelhouders - bonussen)
Is een UPC en Zigo zo slecht nog niet.

Mede omdat KPN steeds meer je vrijheid ontneemt. Bij internetPlusBellen kan je GEEN computer rechtstreeks op internet krijgen.
Je mag NIET je settings exporteren, je mag NIET de firewall uitzetten, je mag de helpdesk bellen maar die zijn incapabel.

ach wellicht na 5 jaar eens tijd op echt weg te gaan.
 
Rattenplan
Ik heb gisteren 2 nieuwe interactieve tv decoders gekregen t.b.v mijn overzetting van een IPB abbonement naar Glasvezel. Ergens hier op deze pagina las ik dat de "interactie tv decoder eigendom was" moet ik nu wel mijn decoder terugsturen omdat deze bij het 1e abbonement hoorde, wat nu is overgezet en beeindigd is? of blijft de decoder dus gewoon mijn eigendom ? ? bij mijn weten heb je de decoders namelijk in bruikleen en krijg je gewoon je 100,- terug bij inlevering? zo nee is het ook prima dan houdt ik lekker de decoder(s) zelf...
 
Giant2000
Zoals Stef al aangaf:

Quote

Uw Interactieve TV decoder is uw eigendom, hiervoor krijgt u geen vergoeding

Dus probeer je hem te verkopen, sloop de harde schijf eruit of maak er een wijnrekje van, het mag allemaal.Grin
 
alexvanderwelle
beste,

ik heb nog een oud snelsurfen abbonement van Hetnet, wordt daar ook de snelheid van verhoogd?

hartelijk dank alvast!
 
Giant2000
In de visie die KPN in december jl. presenteerde staat de volgende zinsnede:

Quote

KPN gaat de komende maanden zijn bestaande kopernetwerk opwaarderen. Door gebruik te maken van de zogeheten VDSL-CO* techniek kan KPN naast sneller internet (voor 50% van de huishoudens in Nederland) ook meer huishoudens bereiken met interactieve televisie diensten (80%), inclusief hd-tv (70%). Naar verwachting is dit al in de zomer van 2010 gereed.

In de wijziging van 1 april wordt niets gezegt over HDTV, maar mogen we er vanuit gaan dat 70% van de aansluitingen het WK in HD kunnen zien?
Gewijzigd door Giant2000 op 25 februari 2010, 14:12
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet : 8 31 dec 2016
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi : 1 16 jan 2014
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 2 11 jul 2011
Snelheidsverhoging april? Snelheid : 480 14 jun 2011
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod : 6 08 mei 2011
Advertentie