obey-robots.txt
03 December 2016, 20:38
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 36% [453 stemmen]
36% [453 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 64% [809 stemmen]
64% [809 stemmen]

Stemmen: 1263
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

KPN: Wijzigingen per 1 april 2010

KPNwebcare2
Omdat er veel vragen worden gesteld over alle veranderingen maak ik hier een nieuw onderwerp op aan.

U kan gericht een vraag stellen over de dienst Internet, Interactieve TV en de Algemene voorwaarden.
We gaan z.s.m. uw vraag beantwoorden voor zover we kunnen.

NB. Dit topic is bedoeld als vraagbaak en niet bedoeld voor klachten, deze worden zsm verwijderd, om het overzichtelijk te houden, laten we het dus netjes houden.
www.kpn.com/webcare

KPNwebcare2
WIJZIGINGEN SNELHEID, PRIJS EN VOORWAARDEN PER 1 APRIL
Om KPN Internet klanten ook in de toekomst de kwaliteit te bieden die ze van ons gewend zijn. Worden vanaf 1 april 2010 enkele wijzigingen doorgevoerd. De wijzigingen hebben betrekking op de internetsnelheden, de tarieven van thuisbellen en de algemene voorwaarden.

SNELHEIDSWIJZIGING INTERNET BASIS EN EXTRA
Vanaf begin april tot en met eind mei wordt de internetsnelheid van een deel van de klanten met Internet Basis en Extra verhoogd tot respectivelijk maximaal 8Mb/s en 16Mb/s. De kosten voor internet stijgen niet en de klant hoeft hier niets voor te doen. Klanten met een Premium pakket krijgen op dit moment nog geen snelheidsverhoging.

NIEUWE TARIEVEN VOOR IPB KLANTEN
Per 1 april wijzigen de kosten van telefonie van KPN. Deze tariefswijzigingen gelden voor alle IPB klanten van KPN – inclusief de oud Surfen en Bellen klanten van Het Net. Het gaat hier om IPB klanten op zowel nieuw als oud portfolio.

De wijzigingen van tarieven zijn als volgt, vanaf 1 april 2010 (incl. btw):
Bellen naar een mobiel nummer 16,5 cent
Bellen naar een vast nummer* 4 cent
Starttarief* 10 cent

* Let op! Als de klant gebruik maakt van een Voordeelbundel (zoals BelOnbeperkt Altijd, BelOnbeperkt Weekend of BelOnbeperkt Avond en Weekend) dan blijft het bel- en starttarief, op de tijden waarvoor de voordeelbundel geldt, ongewijzigd.

INTERACTIEVE TV: EXTRA ZENDERPAKKET, NIEUWE TARIEVEN
Hieronder staat een overzicht van de nieuwe abonnementstarieven per maand.

Vanaf 1 april 2010 (incl. btw)
Basispakket € 10,-
Pluspakket € 10,-
Eredivisie Live € 12,50
NIEUW: Sport1 € 12,50

WIJZIGINGEN ALGEMENE VOORWAARDEN
Enkele van onze algemene voorwaarden worden aangepast. U vindt de veranderingen op … (link later in te voegen). Als gevolg van de wijzigingen van de Algemene voorwaarden bent u contractsvrij.
www.kpn.com/webcare

Giant2000
Als ik contractsvrij ben dan kan ik dus per direct opzeggen of kan dat pas per 1 april? In hoeverre kan ik een vergoeding van KPN verwachten voor het inleveren van de itv tuner?

KPNwebcare2
Als ik contractsvrij ben dan kan ik dus per direct opzeggen of kan dat pas per 1 april? In hoeverre kan ik een vergoeding van KPN verwachten voor het inleveren van de itv tuner?

Ja, alle ADSL, IPB en iTV klanten hebben tot 1 april 2010 het recht hun contract kosteloos op te zeggen. De opzegging gaat in per 1 april 2010. Alleen Digitenne klanten – zonder iTV – kunnen hun contract niet opzeggen.

Uw Interactieve TV decoder is uw eigendom, hiervoor krijgt u geen vergoeding.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 24 februari 2010, 16:05
www.kpn.com/webcare

inferno
Deel van de klanten krijgt upgrade. dus hier met een adsl1 centrale weer tot 8mb

sambaman
Ja ok en hier op een ADSL2+ centarle met premium en ITV
geen snelheidsverhoging.
Ik krijg 18 Mb nu.kan ik beter omzetten naar extra,stuk goedkoper en bijna net zo snel.....
Schandalig!!!!

gfive
als je ziet hoe langzaam de ontwikkelingen bij KPN gaan. (ik weet het kosten besparen voor winst - aandeelhouders - bonussen)
Is een UPC en Zigo zo slecht nog niet.

Mede omdat KPN steeds meer je vrijheid ontneemt. Bij internetPlusBellen kan je GEEN computer rechtstreeks op internet krijgen.
Je mag NIET je settings exporteren, je mag NIET de firewall uitzetten, je mag de helpdesk bellen maar die zijn incapabel.

ach wellicht na 5 jaar eens tijd op echt weg te gaan.

Rattenplan
Ik heb gisteren 2 nieuwe interactieve tv decoders gekregen t.b.v mijn overzetting van een IPB abbonement naar Glasvezel. Ergens hier op deze pagina las ik dat de "interactie tv decoder eigendom was" moet ik nu wel mijn decoder terugsturen omdat deze bij het 1e abbonement hoorde, wat nu is overgezet en beeindigd is? of blijft de decoder dus gewoon mijn eigendom ? ? bij mijn weten heb je de decoders namelijk in bruikleen en krijg je gewoon je 100,- terug bij inlevering? zo nee is het ook prima dan houdt ik lekker de decoder(s) zelf...

Giant2000
Zoals Stef al aangaf:
Uw Interactieve TV decoder is uw eigendom, hiervoor krijgt u geen vergoeding

Dus probeer je hem te verkopen, sloop de harde schijf eruit of maak er een wijnrekje van, het mag allemaal.Grin

alexvanderwelle
beste,

ik heb nog een oud snelsurfen abbonement van Hetnet, wordt daar ook de snelheid van verhoogd?

hartelijk dank alvast!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN: Wijzigingen per 1 april 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Windows 10 <=> Outlook 2010 <=> Mail App Planet Internet 5 03 december 2016, 12:20
KPN komt in april met landelijk WIFI-netwerk WiFi 1 16 januari 2014, 09:21
Wijzigingen HDTV? Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 11 juli 2011, 14:00
Snelheidsverhoging april? Snelheid 688 14 juni 2011, 10:55
Vanaf 4 april Kindernet i.p.v. TMF Programma aanbod 6 08 mei 2011, 11:33
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost00:28:32
| KaPteiN03:37:57
| kvdb4506:48:04
| MrIggy06:55:19
| Anne4908:17:41
| xwardox09:06:26
| HenkN12:41:36
| Wim270547 1 dag
| glim 1 dag
| bart jonk 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215

05 oktober 2016, 21:32
Probeer je site eens te pingen.

11 september 2016, 08:28
Hi Ik heb een experia box en een tv met alleen HDMI aansluitingen, vraag wat heb ik nodig om tv aan te sluiten? Heb denk ik een tv ontvanger nodig , kan ik ook ziggo op de experia box aansluiten?

28 juli 2016, 07:42
KPN heeft pas het abonnement met €2,50 verhoogt bij nog een verhoging zeg ik op

25 juni 2016, 12:34
portforwarding experiabox v10