obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Stilstaand beeld en rare geluiden
trijnko
Afgelopen woensdag en vandaag 21-05 weer zijn alle beelden schokkerig en stilstaand en maakt de tv allerlei tikkende en schrille geluiden. Later was het weer weg weg wat is hiervan de oorzaak en hoe kun je het tussentijds oplossen?
 
Mark
Ik zie het vandaag voor het eerst, maar ik heb er de hele avond al last van. Het lijkt voornamelijk op SBS6 en NET5 te zijn. Het is in ieder geval zeer irritant. Een film kijken is nu eigenlijk niet meer te doen met de constante haperingen in beeld en geluid.
 
Jeboon
Ik heb op veronica steeds 1 seconde een testbeeld met gekleurde balken in beeld door het programma heen.
 
sampo
zelfde hier
maar kwam net in beeld dat ze op de hoogte zijn en ze zijn er mee bezig het op te lossen.. (sbs6 dan)
 
tryout
Afgelopen woensdag (net 1 dag aangesloten) had ik het ook in Enschede.
Dacht al...nou dat begint lekker..Maarr

Itv geeft op mijn tv (oud phillips toestel) meestal een rotbeeld met allerlei golven op de achtergrond
boven (extra aansluiting op een hd tv) doet ie het perfect.

Weet iemand hoe ik de golven van mijn tv kan krijgen? Het lag niet aan de TV!
 
trijnko
Ondertussen blijkt dat de storing ontstaat als de recorder iets opneemt. Vanavond probeer ik de ontvanger te resetten (het beroemde knopje achterop de ontvangerGrin)
 
tryout
Nou, KPN stoort elke dag wel even...hoop gekraak en raar geluid (internet valt dan ook weg)

Maar wb beeld...Frapant maar het valt me op dat rond de klok van 5-6 uur s avonds het beeld slecht wordt, elke dag weer en het duurt de hele avond...Ook als er niets wordt opgenomen......Zeg het maar
 
trijnko
Ik heb vandaag het resetknopje achterop de ontvanger gebruikt en de storing blijft. Wat nu?
 
trijnko
Ik heb ondertussen het probleem opgelost. Ontvanger uitgedaan via het knopje achterop en de stekker eruit. Gewacht en opnieuw gestart en het werkt weer. (voor zolang het duurt)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Stilstaand beeld en rare geluiden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie