obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet valt weg tijdens gebruik radio :-(
kroko
Wij hebben het complete kpn pakket : Interactive tv / internet / telefonie en op het moment dat we de radio functie inschakelen
via de interactive box hapert ons draadloos internet of valt het zelfs helemaal weg. Dit lijkt alleen maar erger te worden de laatste tijd.

De bedrade aansluiting op de tweede verdieping ondervind geen problemen, ook de 2 laptops hebben hier geen hinder van het
gaat enkel om de tweede pc die op de eerste verdieping staat zo'n 10 meter bij de modem vandaan.

Via kpn hebben we al van alles geprobeerd, kanalen 1 tm 10 veranderd en ook allerlei andere tests.
Ik heb destijds zelfs een betere draadloze netwerk kaart gekocht maar ook dit heeft niet geholpen.
Kpn dacht dat het aan onze computer lag, maar sinds een paar maanden hebben we een andere pc
( ook welweer een h.p. ) maar met deze hebben we dezelfde problemen. Zou het misschien aan H.P. liggen ?

Het lijkt net of de radio zoveel wegtrekt dat er voor het draadloze internet niets meer overblijft maar dit lijkt me niet logisch
omdat het niet gebeurd als we tv kijken. We hebben ook al een keer een andere experia box gekregen eerst was het
een zilveren, en nu hebben we een zwarte. Als ik ook naar het signaal kijk dan is dit niet echt hoog. Terwijl het signaal van
andere netwerken in buurt veel beter worden aangegeven.

Heeft iemand dezelfde problemen, of is dit typisch een geval van pech hebben ?

Mvg,

Kroko.
 
SirPeter
Staat de computer op de zelfde plek als waar die andere computer stond?
Hoe goed of slecht is de laptop als hij bij de computer staat?

Het kan zijn dat de locatie waar de pc staat iets storends is. Dect telefoon, een elektrisch apparaat objecten van water, of ijzer, spiegels etc. Kunnen allemaal invloed hebben op de verbinding.

Met betrekking tot de radio, ehm, vaag ik heb geen idee. Is het een radio of radio luisteren via de tv.
 
kroko
Beste Sir Peter,

We luisteren radio via de functie die daarvoor in het interactieve tv gedeelte zit. Hetzelfde eigenlijk als dat het in het menu van Digitenne zit.

Mvg,
Kroko
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet valt weg tijdens gebruik radio :-(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie