obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
Storing Interactieve Tv
Dodge
Dinsdag heb ik een een aardig tijdje met een telefoniste aan de lijn gezeten om mijn storing op te lossen (althans proberen)

Dat lukte niet dus hebben ze me een nieuw kastje gestuurd ..

die heb ik vandaag ontvangen en ben dus de hele middag tot net toe bezig geweest ,ik heb al niet veel verstand van dit soort dingen , en alles wees gelijk op dezelfde fout .

Dus ik net zoeken bij Fout melding 12 ..

Zie ik opeens op de storing pagina dat IJmuiden een storing heb met interactieve tv .
Ik heb onder tussen de andere tv ontvangen terug gestuurd ,die was volgens de telefoniste immers kapot .

Kan iemand mij vertellen hoelang de storing nog gaat duren ?
Gewijzigd door Dodge op 16 april 2010, 00:44
 
Giant2000

Quote

Storing ontvangst zenders via Interactieve TV regio IJmuiden

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met de ontvangst van zenders via Interactieve TV in de regio IJmuiden. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Starttijd: 2010-04-14 10:59 Eindtijd: onbekend


De storing is al bekend dus zal KPN er ongetwijfeld alles aan doen dit op te lossen.
 
Dodge
Nou de storing melding is weg op de site van kpn ,dus ik ga me kastje weer eens proberen aan te sluiten ..
 
Dodge
De storing is verholpen alles doet het weer !

Daar hebben ze toch nog een beste kluif aan gehad om dat op te lossen ..

Maar gelukkig is het ze gelukt en ben ik ook weer blij Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing Interactieve Tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Landelijke storing telefoonverkeer KPN Telefonie Storing : 1 24 jun 2019
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
Storing internet en email KPN Internet Storing : 2 16 feb 2017
Advertentie