obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
beeld vertraging
erikde
Sinds 1 1/2 maand hebben we glazvezel,regelmatig hebben we stilstaand en schokkendbeeld wat zich uit in digitale blokjes,ontzettend irritant om naar te kijken net of je bezopen bent!,de helpdesk bellen heeft inderdaad weinig zin,telkens de zelfde antwoorden,"hier zijn nooit klachten over,controleer de stekkertjes,resetten die kast ( en ondertussen soep koken, zoveel tijd heb je wel)",het help allemaal niets.om van die traaaage afstands bediening maar te zwijgen of een monteur sturen tegen eventuele kosten (het probleem is hij doet dit niet altijd),ik hoop dat er iemand is die mij een antwoord hierop kan geven,we zijn al bijna zover om de oude coax kabel er weer in te trekken en het glazvezel op te zeggen.

groeten
Erik
 
kpnklager1
Ik heb precies hetzelfde probleem en het is inderdaad heel irritant. Ik hoop dat KPN snel een oplossing verzint en het probleem bevestigd.
Ik hoor graag van U(KPN!).

Groeten uit Enschede
 
kpnklager1
Oh ja die afstandbediening!Wink Ik was het bijna vergeten te melden. Ik vroeg me af hebben jullie de software in de experia box ook door Jan de Bouvries laten ontwerpen of zo? Belachelijk, is dit ooit wel eens getest?
Nogmaals,
Groeten uit Enschede7
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeld vertraging', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie