obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
Wifi versus vast verbinding
morren
Als ik mijn wifi verbinding aan heb staan werkt dan mijn vaste verbinding niet meer? Ik vraag dit omdat mijn vaste verbinding niet meer werkt en deze krijg ik ook niet meer werkend. Kan nu dus alleen via Wifi verbinding maken. Heb al een nieuwe kabel en nieuwe ethernetkaartje geprobeerd maar het werkt niet. Iemand een idee? Ik gebruik overigens windows2000 SP4.
 
KaPteiN
Op het moment dat je geen Wifi verbinding hebt zal je bedrade aansluiting weer werken.

Tegelijkertijd kan niet!

Dus of opzettelijk je Wifi verbinding verbreken of je Wifi adaptor uitschakelen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
morren
Dus op het moment dat ik op mijn pc de wifi verbinding verbreek zou mijn vaste verbinding weer moeten werken? Of moet ik bij mijn instellingen van InternetPlusBellen op de kpn site mijn wifi verbinding op uit zetten?
 
KaPteiN

Quote

Of moet ik bij mijn instellingen van InternetPlusBellen op de kpn site mijn wifi verbinding op uit zetten?


Nee daar moet je niets veranderen, dit is puur een kwestie van kiezen met welke adaptor (WLAN of LAN) van je pc of laptop je op internet wil.

Ik heb zelf wel eens gespeeld met 'loadbalancing' omdat ik er ten onrechte van uitging dat je dan ook met twee LAN adaptors tegelijkertijd kon internetten. (Het liefst natuurlijk via verschillende providers)

Quote

Dus op het moment dat ik op mijn pc de wifi verbinding verbreek zou mijn vaste verbinding weer moeten werken?

ja!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi versus vast verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie