obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
beeldkwaliteit HDMI-kabel/scart motorola 1960
boekbros
Sinds kort heb ik IPTV met motorola 1960 en een Samsung HDready. De aansluiting van decoder naar tv gaat met een HDMI kabel en geeft een fantastisch mooi beeld (geen HD natuurlijk). Op de motorola heb ik een extra hdd-recorder aangesloten, om opgenomen programma's van decoder/hdd via mijn eigen hdd-recorder op dvd te plaatsen.
Ergens las ik hier dat alles via de HDMI-kabel loopt, maar dat is niet waar. Mijn eigen hdd-recorder heeft een SCART-aansluiting op de motorola en op mijn Plasma Samsung is alleen dan beeld te zien als ik ook van de motorola een SCART aansluit op de Samsung. De beeldkwaliteit is echter bedroevend, vaag, niet scherp omlijnd, stukken minder dan gewone SCART-kwaliteit. Ik heb kabels eindeloos verwisseld en uitgewisseld, maar niets hielp. Alleen als ik de HDMI-kabel los haal, is er (via de SCART) goede beeldkwaliteit, maar natuurlijk minder dan met HDMI-kabel. Het wisselen van de SOURCE heeft natuurlijk ook weinig zin. Een en ander zorgt er voor dat ik alleen dat vage beeld kan opnemen op de motorola, die natuurlijk geen betere kwaliteit naar mijn eigen hdd-recoder doorgeeft. Ik heb geen zin om voortdurend kabels te wisselen en heb nu mijn hdd opzolder aangesloten op digitenne. Dat betekent wel de trappen op en af, op en af om alles in te stellen voor een opname.
Wie heeft hier een oplossing voor?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'beeldkwaliteit HDMI-kabel/scart motorola 1960', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
Reset EB V8 Motorola VIP1853 Helpdesk : 1 22 mei 2016
High-end kabel Frequently Asked Questions : 20 04 dec 2015
Motorola VIP 1963 upgrade TV-setup boxen : 2 18 jan 2015
Offline films kopieren Motorola VIP963 Hardware firmware : 3 23 dec 2014
Advertentie