obey-robots.txt
27 April 2017, 03:24
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken

geen internet - "kabel zit vol"

romanowitsch
We hebben onlangs Telfort internet 20mb/s bestelt en zijn helaas geweigerd. Vervolgens hebben we de Telfort klantenservice gemailed voor uitleg, omdat er vrije aderparen aanwezig zijn, en een moderne ISRA punt en een telefoonlijn (maar geen actieve KPN verbinding). We hebben dit berichtje ontvangen:

"Geachte heer,

Op 26-01-2010 heeft u een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort Internet via het online webformulier. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

Wij hebben de melding gekregen "KPN kan niet leveren (kabel zit vol)". Uw adres zelf heeft inderdaad 2 aanwezige aderparen, beide leeg, maar soms kan het voorkomen dat een van de hoofdkabels van KPN (bijvoorbeeld van straatkast naar de wijkcentrale) vol zit en er daardoor geen levering kan plaatsvinden. Dit is waarschijnlijk in uw geval aan de hand. Om deze reden is het voor ons niet mogelijk om op uw locatie een verbinding te leveren.

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Afdeling Klantenservice internet"


Ik heb nog nooit gehoord dat een kabel "vol" zit. Dus dit lijkt me een rare antwoort. Maar goed, ik vraag me nu af of er iets aan te doen is en welke stappen ik moet ondernemen. We wonen immers in een relatief nieuw apartement (5 jaar oud) in het stadscentrum. Dus in principe moet er gewoon internet beschikbaar zijn. Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb KPN ook al gemailed maar zij nemen niet eens de moeite om te antwoorden(-:!

Alvast bedankt,

Roman
 
KPNwebcare2
Hallo,

het verhaal wat Telfort BV aan u heeft verklaard is juist.

Het kan zijn dat uw Wijkcentrale vol zit en dat er geen plaats meer is voor een aansluiting. Dus het verhaal klopt.
www.kpn.com/webcare
 
romanowitsch
Beste Stef,

bedankt voor je reactie. Als idd de Wijkcentrale vol zit, betekent dit dat we geen mogelijkheid hebben om een internet -of telefoonaansluiting te krijgen? Dus ik moet KPN benaderen om een nieuwe telefoonlijk te leggen? Dit lijkt me allemaal een beetje vergezocht. Is er helemaal niets aan te doen? Anders blijft natuurijk nog altijd de mogelijkheid om internet etc via mijn kabelaansluiting te krijgen.

Alvast bedankt,

Groeten,

Roman
 
BadExperience
Tsja, als je via via toch de KPN nodig hebt dan werkt het kennelijk niet! Diezelfde ervaring heb ik. Het handigst ... een gewone telefoonlijn aanvrage (a euro 10/mnd) dat is nl. gewoon een recht. En daarna kun je met een vaste lijn met alle providers weer zaken doen. Maak niet de vergissing dan ook direct alles maar bij KPN te doen (heb ik dus wel gedaan en nog enkele maanden lang spijt van) want dan kun je alle problemen krijgen die her en der op het forum staan vermeld.
Zo ie zo, een vaste lijn is prima, altijd telefoon (zelfs zonder elektra), maar bovenal je kunt overal terecht, zodra je voip-only hebt en wilt verkassen kun je wederom op het monopolie (Kroes!!!) van de KPN stuiten.
Dat is mijn tip en ervaring. Doe er je voordeel mee!
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet - "kabel zit vol"', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
Storing internet en email KPN Internet Storing 2 16 februari 2017, 22:47
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
V10 onbekend device, "Officially Xerox, but ..." Hardware instellingen 26 06 februari 2017, 17:53
Experiabiox V10 lan connectie problemen internet verbinding Routers 11 02 januari 2017, 19:40
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| peterpan_196603:18:36
| KaPteiN04:49:05
| eogcnlGhost05:22:24
| t84552606:55:30
| abraa00011:54:28
| arnman17:21:03
| Balou7720:35:05
| Janwet 1 dag
| Truckexperience 1 dag
| spran062 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215