obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken
centrale geschikt voor Interactieve tv?
trico
Ruim twee jaar wacht ik op de beschikbaarheid van interactieve televisie. Mijn centrale (haarlem/aerdenhout) zou volgens het ene bericht wél, en volgens het andere bericht niet geupgraded zijn.
Heeft iemand een idee hoe ik er achter kom of mijn centrale geschikt is voor interactieve televisie.

Ik woon te ver van de centrale om toegang te krijgen.
Wanneer wordt ITV uitgerold?

Van KPN krijg ik ontwijkende antwoorden en volgens die antwoorden zou ik het allang moeten kunnen aanvragen. Dus niet...

Hartelijk dank,
trico
 
SirPeter
ADSL2+ centrale. Afhankelijk van de afstand moet het kunnen.

Info over uw centrale:
http://adsl.hunen.net/index.php?id=12...12&nrc=467

Mooi plaatje wat aangeeft wat er globaal haalbaar is. Bij Itv is er 8Mb nodig en uiteraard hoe meer Mb des te beter.
migrate_faq2
 
trico
Mei 2010,

ITV is beschikbaar op mijn adres, maar bij het invoeren van de postcodecheck, blijkt dat ik alleen kan kijken en niet tegelijkertijd kan opnemen. Terug naar de jaren 60?

KPN gebeld en te horen gekregen dat alle gebruikers daar last van hebben en dat er binnenkort een nieuw kastje komt die beide kan. Het ligt dus niet aan mijn centrale en of ik direct mijn bestelling wilde doorgeven. Dit gelóóf je toch niet?

Niemand, maar dan ook niemand kan je een reëel antwoord geven op de vraag óf en anders wanneer ITV werkelijk op mijn adres beschikbaar komt. Ondanks dat krijg ik wekelijks mailtjes van KPN dat er nu ITV beschikbaar is.

Ik wil nog steeds graag ITV, maar begin nu toch langzaam door het ijs te zakken.......
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'centrale geschikt voor Interactieve tv?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
(WAARSCHUWING) Denk 2 x na voordat je kiest voor glasvezel van KPN KPN Glasvezel diensten : 4 19 dec 2019
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
interactieve tv Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 16 feb 2017
regelmatig storing interactieve tv KPN Televisie Storing : 2 16 feb 2017
suse en interactieve tv Algemeen : 2 04 nov 2016
Advertentie