obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
stiatisch intern ip
menno
Hallo, ik heb een probleem. Ik heb een router van Thomson TG787v SIP.
Ik heb van 3 computers in huis de interne ip adressen statich gemaakt. Voor mij belangrijk omdat ik een netwerkje host en daar een poort voor moet openen. Maar ik wordt bijna iedere dag van het internet gegooid. Het progje Internet&mail Services geeft dan aan dat de router settings niet goed zijn omdat het van IP wil veranderen maar niet kan omdat ze in windows op statisch is gezet. Ik krijg dan het internet weer aan de praat door de stekker even uit de router te halen en de computer opnieuw op te starten.
KPN helpdesk medewerker raadde mij aan om dat progje the verwijderen. Gedaan maar helpt niet. Weer gebeld en de helpdesk vertelde me dat ik de DHCP in de router ook moet uitschakelen. In deze router blijkt dat dat niet kan.

Poorten openen is geen probleem maar als het IP niet statisch is, zitten ze na een ip verandering weer dicht. Het moet toch mogelijk zijn om statische ip adressen te gebruiken bij KPN. Volgens mij zijn er zoveel mensen die voor allerlei redenen poorten moeten openen en dan moet dat intern ip statisch zijn
Weet iemand een oplossing?

Menno
 
Holger
Bepaalde poorten openen kan je met de TG 787 gewoon vergeten. En de DHCP in de router kan idd niet uit, als je je modem opnieuw start ofzo zijn je instellingen vaak weer verdwenen, en zijn dus ook de poorten weer dicht.

Ik heb ook een andere modem gekocht, hou hetzelfde probleem.

Ik probeer straks nog of ik met een ander merk modem wel meer gedaan kan krijgen als dit het geval is laat ik het hier even weten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'stiatisch intern ip', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
statisch intern ip adres Algemeen : 8 10 nov 2009
Advertentie