obey-robots.txt
21 Augustus 2017, 08:27
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

nieuw account geen toegang werkzaamheden?

mike20
Hallo allemaal, gister heb ik mijn kpn Hi abbonnement verlengt en werd omgezet naar kpn flexible 260.

Nu wou ik vandaag een account aanmken op kpn.com omdat ik na 3 maanden mijn bundel omhoog of omlaag kan zetten.

Na al mijn gegevens ingevuld te hebben kreeg ik netjes een activatie mail.

Na die mail aangeklikt te hebben moest ik mijn gevens invoeren om in teloggen.

Dan krijg ik een scherm met storing :werkzaamheden... maar op de site van kpn staat dat er geen storingen zijn.

deze melding krijg ik:

''Foutmelding: werkzaamheden
Vanwege werkzaamheden aan het administratieve systeem van KPN is het helaas niet mogelijk om op dit moment wijzigingen door te voeren in uw abonnement. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.

Onze excuses voor het ongemak. ''


ik zag dat er al een topic over was maar mij gebeurt dat dus nu al met nieuwe aanmelding.

Wie weet raad.

alvast bedankt

met vriendelijke groet,Mike
 
KPNwebcare1
Hallo,

de foutmelding geeft het al aan, er zijn werkzaamheden c.q. storingen.
 
mike20
Oke dan weet ik zeker dat het een storing is , had vanaf vanmorgen al vandaar maar dan probeer ik het morgen nogmaals.

Bedankt

Groetjes
 
EZ78
Hoi,

beetje late reactie. Ik heb dat ook geprobeerd. Al een maand of 2 3 en ik krijg die melding nog steeds. Hoe lang duren die werkzaamheden?

Ik heb zelfs mail contact gehad met de helpdesk om mijn mobiel aan "mijn KPN" voor mijn internet+bellen te hangen maar daar heb ik ook nog steeds geen reactie opgehad.

Ik heb nog nooit een mobiele factuur in kunnen zien. Dit is de laatste keer dat ik een abo had bij KPN dat geldt voor mijn mobiel en internet stop ik ook mee als mijn contract is verlopen.

Gr

Eric
 
KPNwebcare1
Vooralsnog blijft dit gescheiden, maar het is wel het uiteindelijke doel alles onder 1 inlog te plaatsen..

Ik heb even geen inzicht in de planning m.b.t. wanneer en hoe.

M.B.T. de storing ik neem aan dat er ook gebeld is met de helpdesk op het nummer 1200 of 06 1200 1200, word daar ook niet meer duidelijk?
 
EZ78
Advies hierboven en gevolgd en gebeld met 1200. 3 kwartier en 5 medewerkers verder.......HET WERKT. Wat ging er fout.......

Je moet een wachtwoord kiezen met cijfers en letters.........Maar dit staat nergens. Moet je zelf maar uitvogelen dan.


Maar na 3 maanden kan ik eindelijk mijn facturen inzien.......

Gr Eric
 
KPNwebcare1
Het is in ieder geval opgelost, ik heb intern ook een klacht aangemaakt zodat het wat duidelijker word op de website.
 
EZ78
Bedankt voor de tip.

Uw collega vertelde al dat daar wat aangedaan moest worden.

Mvg

Eric
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuw account geen toegang werkzaamheden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:32:41
| KaPteiN09:39:26
| Lutz11:07:53
| Tucker12:11:25
| Cappo20:46:23
| jacobus5723:07:41
| johan1261 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?