obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld model en beschrijf je tip of truuk!
 Onderwerp afdrukken
Wekelijkse en dagelijkse opname, hoe??
jjelgersma
Beste allen,

Ik ben sinds kort de eigenaar van IPTV van KPN en heb al een paar jaar ervaring met de Digitenne HD recorder. Deze heeft een optie om een wekelijkse of dagelijkse opname te plannen.

Ik wil dit ook doen bij de IPTV, weet iemand hoe dat moet???

Moet ik KPN bellen om dit te activeren??

Wink Groeten Jasper
 
KPNwebcare1
U kunt alleen opnemen via de programmagids.
Handmatig opnames invoeren is nog niet mogelijk.
 
jjelgersma
Beste KPN,

Is dit wel iets wat binnenkort als update kan worden toegevoegd.
Nu moet ik elke week via de EPG zoeken naar de proggies en dat kan maar 1 dag tevoren ............ Sad
Moeilijk lijkt mij........ gewoon elke week opnemen van kanaal 5 van half negen to half tien..... dat moet toch kunnen???? Het is namelijk wel mogelijk bij digitenne! ik zou zeggen kopieer heft van Samsung.

Groeten Jasper
 
rdijkhof
Dit is waarschijnlijk net zo moeilijk om als bij de Digitenne-ontvanger de zomertijd/wintertijd wissel door te voeren. Hier wordt niet alleen de actuele tijd gewijzigd maar ook de tijden van de geprogrammeerde opnames. Hoe moeilijk kan dat nu toch zijn?
Maar het is wel irritant om via die "snelle" EPG voorwaarts dingen te programmeren, laat staan voor wekelijkse programma's.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wekelijkse en dagelijkse opname, hoe??', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Werkt opname? Hardware instellingen : 4 10 sep 2019
opname wissen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 5 09 mrt 2015
Geen opname indicator Motorola 1853 Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 2 28 jan 2013
opname plannen via de gids Helpdesk : 1 07 aug 2012
Opnemen pakket: geen herhaalde opname meer Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 17 21 mrt 2012
Advertentie