obey-robots.txt
10 December 2018, 14:41
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [419 stemmen]
38% [419 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1105
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

2 telefoons verificatiefout wifi

Lehkamp
Hallo, sinds 3 dagen willen onze beide samsung telefoons ons wifikanaal niet meer verbinden, hij blijft zeggen verificatiefout.
we hebben al ons modem gereset,
we hebben al 2 andere wifi kanalen geprobeerd via de KPN tool.
We hebben in onze telefoon ook al via instellingen >algemeen beheer>Resetten> alle netwerkinstellingen naar standaardwaarden gezet.
het vreemde is dat mijn laptop wel gewoon op het wifi kanaal zit. Het is een experiabox V10

Graag meedenken met ons, we hopen op 1 oplossing

vriendelijk bedankt alvast
 
eogcnlGhost
Een verificatiefout houd kort gezegd in dat je paswoord die je gebruikt op je samsung niet goed is, controleer je paswoord en typ hem even opnieuw in.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Lehkamp
ahhhh dat is uiteraard het eerste wat we beide hebben gedaan, netwerk vergeten en opnieuw aanmelden, alle netwerken in onze telefoon gereset, dat had ik in mijn bericht al gemeld, omdat jullie altijd het liefst even weten , wat we allemaal al gedaan hebben.
 
eogcnlGhost
Waarom we willen weten wat je hebt gedaan, is omdat je dan een beter zicht kan krijgen wat er fout is gegaan.
Je hoeft natuurlijk niet te zeggen waar je heen bent geweest, zeggen dat je buiten je eigen netwerk bent geweest is voldoende.

Maar dat neemt nog niet het feit weg dat je een rare situatie hebt.
Als je bent afgemeld en opnieuw hebt aangemeld, geeft dan dan wel aan dat je toegang hebt of nog steeds dat je een verificatiefout hebt.

Even een volgorde van proberen:
Op je telefoon, netwerk vergeten > telefoon helemaal uit > modem uit > 1 minuutje laten rusten > modem weer aan > volledig opstarten > instellingen controleren > WiFi 2.4 beveiligingstype WPA2 > sleutel controleren > 2.4 en 5 kanaal AUTO, 2.4 modes MIXED bgn > 5 MIXED an ac > SSID verbergen UIT > MAC ACL uitschakelen > toegangs controle leeg maken als er iets in staat > telefoon opstarten > normaal aanmelden op de WiFi.

Als je dit allemaal hebt gedaan dan moet hij verbinden anders is er iets anders aan de hand en dat is niet met de modem.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Opadikkiedik
Probeer eens als mogelijk een back-up van voor de datum dat je weg bent geweest terug gezetten en kijk eens of dat wel werkt.
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '2 telefoons verificatiefout wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing 10 29 november 2018, 21:02
ARV7519 ombouwen naar WiFi-repeater Routers 23 13 juni 2018, 16:05
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi 4 18 januari 2018, 17:18
Hoe krijg ik een beter wifi signaal??? WiFi 6 09 augustus 2017, 16:43
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:42:51
| eogcnlGhost16:04:29
| chefke 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

13 september 2018, 19:50
dhcp

19 augustus 2018, 13:44
zte [oorten

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar