obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
wel WiFi geen internet
hansvds
Wij gebruiken twee zeer recente W10 laptops (Lenovo).
Zodra we wifi gebruiken valt regelmatig de Internet verbinding weg terwijl het icoontje rechts onder op het scherm aangeeft dat er verbinding is en in het netwerk kunnen we elkaar ook zien.
Ik heb de Experia box, ik meen versie 8, al gereset en op een ander kanaal (1 in plaats van auto) ingesteld maar beide acties leveren geen enkele verbetering.

Iemand enig idee waar ik verder kan zoeken?
 
eogcnlGhost
Welkom bij de club van problemen, je bent niet de enige met dit probleem.
LEES MIJ, het is een probleem bij de KPN en wij zitten ermee.
Sommigen hebben het geluk dat ze er geen last van hebben en sommigen hebben pech.
Nu komt het rare, ook al zet je de wifi van de de V8, 9 of 10 uit en je hebt wifi via iets anders: Extender, router of wat dan ook, nog heb je geen normale wifi.

Kan er over mee praten, heb het probleem zelf ook, zelfs de monteur van KPN snapt er geen hout van hoe dat mogelijk is.
Maar 1 ding weet ik wel, het is begonnen sinds de laatste update.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wel WiFi geen internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
Advertentie