Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
KPN FON
|
|
henkoegema |
Geplaatst op 16 July 2015, 13:41
|
![]() Activiteit ![]() » Lunteren » 6741XS » ExperiaBox ZTE » H368N Berichten: 15 Lid sinds: 10 May 2014 |
IK heb glasvezel en het modem is H368N (Software Version V1.01.00T09.9) Onder Netwerk --> WLAN -> Piblic Wifi -> Enable KPN Fon (aangevinkt) -> Submit Als ik dan uitlog, en weer inlog, is KPN Fon NIET meer aangevinkt. ![]() Wat kan hiervan de reden zijn? Hoe los ik dit op? |
|
|
eogcnlGhost |
Geplaatst op 16 July 2015, 14:39
|
![]() Beheerder ![]() Expert ![]() » Putte » 4641 » Alles-in-1 Premium » Fritz!Box 7590 » Interactieve TV » Arris VIP5202 Berichten: 925 Lid sinds: 23 Jan 2013 |
Dat kan je niet oplossen. KPN heeft weer eens met haar vingers ergens aangezeten om ons het leven nog zuurder te maken dan het al is. Er zit een fout in het script die de instellingen moet opslaan. Zolang KPN die fout niet repareert, kan je drukken tot je een ons weegt en je krijgt elke keer het zelfde resultaat: geen KPN FON.
eogcnlGhost voegde bij, bestand:
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel. |
|
|
henkoegema |
Geplaatst op 16 July 2015, 14:53
|
![]() Activiteit ![]() » Lunteren » 6741XS » ExperiaBox ZTE » H368N Berichten: 15 Lid sinds: 10 May 2014 |
Quote eogcnlGhost schreef: Dat kan je niet oplossen. KPN heeft weer eens met haar vingers ergens aangezeten om ons het leven nog zuurder te maken dan het al is. Er zit een fout in het script die de instellingen moet opslaan. Zolang KPN die fout niet repareert, kan je drukken tot je een ons weegt en je krijgt elke keer het zelfde resultaat: geen KPN FON. Ja, daar was ik al bang voor. In ieder geval bedankt voor je antwoord. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN FON', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |