obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Lijnfouten: afstand of slechte kabel?
eogcnlGhost
Bij TeamSpeak ligt het er een beetje aan wie de server host.
Heb je hem officieel bij een hoster of bij iemand thuis.

Voor normaal internet browsen heb je ook wel wat mogelijk heden.
Neem bijvoorbeeld firefox, super programma als je normaal internet hebt, maar die ligt wel vast aan een snelheids beperking van 16 verbindingen over alle open pagina's.
Daarin tegen heb je bijvoorbeeld Opera browser en dan niet de nieuwste pakken, maar versie 12.17, die kan je nog instellen op 128 verbindingen over alle open pagina's.
Opera heeft ook nog de optie Turbo, die werkt met een soort van in/uit pak systeem.
Jij vraagt een pagina op, op de locatie wordt het ingepakt en naar jouw verstuurt, bij jouw gaat hij door de cache en komt op je scherm.
Je kan het uit testen, dit systeem werkt perfect met pagina's met veel plaatjes.
(ik weet dat er veel mensen zijn die zeggen dat het een bagger programma is, maar zonder opties moet je opties maken).
Ik heb een super verbinding en zelfs ik gebruik het , maar dan voor wat andere redenen die ik hier maar niet ga noemen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Sidiox
Wat handiger zou zijn voor mij is een 3/4G modem, alleen zijn ook hierbij de prijzen wat hoger. Ik heb zelf een beetje de hoop dat de KPN hierbij wat beter geprijsde abonnementen voor de buitengebieden zou uitbrengen....

Ik gebruikt zelf ook een soort serverside compression, via Google, dit bespaard mij 41% data gebruik. Alleen gaat dit niet op voor Youtube, en hier bij mij thuis wordt heel veel YouTube gebruikt, welliswaar op 480/720p maar toch.
 
eogcnlGhost
Wat ik begrijp zouw je dan willen dat je het 3/4G van je mobiele netwerk zouw kunnen gebruiken om te kunnen internetten?
Vodafone heeft de femtocell, maar dat is ook niet alles om dat die niet werkt met de V9 en wel met de V8.
Ik heb hier zo'n kreng liggen en Vodafone wilt er niets aan doen en KPN ook niet, ze zeggen beide dat het een 3th party aparaat is.

De 3G optie in de V9 werkt ook niet super als je traag internet hebt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Sidiox
Ik weet dat de KPN bezig is een 3g/4g netwerk voor de buitengebieden aan het testen is. Alleen de laatste berichten hierover komen uit 2013... Daar heb ik dus helaas niet veel aan.
Maar dat zou inderdaad zijn wat ik zou willen, 3g en 4g leveren betere latency en veel hogere snelheden, met een goede data bundel zou het bijna ideaal zijn.

Weet jij misschien waar ik precies de rechten en plichten kan vinden die gepaard gaan met een abonnement, ik kan niks vinden op KPNs eigen website. Of zou ik hiervoor de klantenservice moeten bellen?
 
eogcnlGhost
In de V9 zit een optie om 3G te kunnen gebruiken, maar zoals ik al zei, je verbinding is niet denderend maar je kan het alsnog wel gebruiken.
Kijk HIER voor de instellingen van verschillende providers.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijnfouten: afstand of slechte kabel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi : 4 18 jan 2018
Slechte verbinding + vreemd spectrum KPN Internet Storing : 9 11 aug 2016
High-end kabel Frequently Asked Questions : 20 04 dec 2015
Zeer slechte ervaring aanvraag verhoging internetsnelheid van 100 naar 500 mb Opleveringsproblemen : 6 08 mei 2015
Advertentie