obey-robots.txt
27 April 2017, 03:19
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken

overstap horror

pietjenl
Ik was jarenlang een tevreden gebruiker van Ziggo. Mijn partner werkt in de zorg en heeft wisselende diensten. Ze neemt dus veel op. Mede hiervoor speciaal overgestapt op KPN. Opnemen in de cloudt, eventueel plannen met behulp van de app, ook als je niet thuis bent. Een uitkomst voor ons.

De overstap gaat helaas niet zo soepel. Afgelopen vrijdag tussen 15:00 en 17:00 zou de monteur komen. Om 16:40 was er nog niemand. KPN helpdesk verzekerde me dat de monteur toch echt onderweg was. Ik had voor dit bezoek speciaal twee verlofuren opgenomen. Om 17:05 kreeg ik een mail dat de afspraak verplaatst was naar zaterdag 12:00 tot 14:00.

Dit zonder overleg. Ik kon eigenlijk helemaal niet. Kpn Helpdesk; Ja, maar deze afspraak is speciaal voor u ingepland! Daarop mijn afspraak maar afgezegd.

Om 11:30 was de monteur aanwezig. Binnen 5 minuten had hij door dat er geen glas op de lijn zat. Helaas meneer. Ik kan niets voor u doen!

reggefiber kwam gelukkig vrij snel de op maandag. Helaas weer onder werktijd. Weer twee verlof uren verdampt!

Een nieuwe KPN monteur kon pas over twee weken. Terwijl mijn Ziggo abonnement dan al verlopen zou zijn. Daarom maar zelf gaan klussen. Gelukkig vrij soepel alles in de lucht gekregen en de monteur afgebeld.

Nu blijk ik een zeer slechte wifi verbinding te hebben 10/10 mbit van de beloofde 100/100 mbit. Ik ben zelf ICT'er dus ik begrijp dat ik draadloos nooit de volledige 100/100 mbit ga halen. Met het uitzoeken van betere kanalen en het vrij plaatsen van de router de verbinding naar circa 15/15 mbit gekregen.

Hierover contact gehad met KPN. Hun oplossing, er een externe router aan hangen.

Wat denken jullie? Lost een externe router dit op? Kan ik beter vragen om de experiabox v9? Geen idee waarom ik een oud exemplaar heb gekregen? Of zijn er nog andere manieren om een beter wifi signaal uit de v8 te krijgen?

Als ik dit had geweten van te voren .. . . . .
 
eogcnlGhost
Hoi pietjenl, een V9 zal je voor 99% niet krijgen, zolang je WAN/LAN verbinding levert wat hij moet leveren.
Het is algemeen bekent dat de wifi op de Experiabox zeer waardeloos is en daar naast hangt hij bij de meeste mensen in de meest wifi storrende plek in huis, de groepenkast.
Het is zeer aan te raden om een wifi router of wifi extender via LAN te nemen en niet een wifi repeater, want dan heb je nog steeds de wifi van de Experiabox nodig, die moet je gewoon volledig uitschakelen.
Ik zag dat je in de ICT zit, maar dan nog voor de vragen komen, lees DIT even.
Het schild je een hoop ellende als je het van te voren weet.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.


IK BEN NIET VAN KPN EN WERK OOK NIET VOOR KPN
Heb je een vraag? misschien staat je antwoord wel bij onze handleidingen.

5959566253
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'overstap horror', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Overstap naar Alles-in-één-standaard HetNet 1 28 mei 2012, 22:43
opnames verdwenen na overstap naar glasvezel Algemeen 3 05 december 2011, 10:35
Vragen en problemen bij overstap naar KPN Helpdesk 11 13 oktober 2010, 11:37
E-mailadres behouden bij overstap Helpdesk 14 06 april 2010, 12:09
Geen adsl + telefoon meer na overstap naar interactieve TV KPN Internet Storing 2 17 november 2009, 22:18
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| peterpan_196603:12:56
| KaPteiN04:43:25
| eogcnlGhost05:16:44
| t84552606:49:50
| abraa00011:48:48
| arnman17:15:23
| Balou7720:29:25
| Janwet 1 dag
| Truckexperience 1 dag
| spran062 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215