obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Eigen Hardware; router, modem, TV-setup box, ISDN centrale, enz. » Routers
 Onderwerp afdrukken
Internal SIP account
henkoegema

Quote

eogcnlGhost schreef:

Ik laat het je gelijk weten als ik wat hebt.

En wanneer valt je signaal weg?
Welke mobiele telefoon heb je?
Android versie?
Snelheid processor?

Ik heb een SamSung Galaxy S4, ik heb nog geen uitval gehad, alleen wel dat het soms lang duurt voor de modem de SIP lijn weer vrij geeft (langste wat hij hem bezet hield was 15 seconde na ik had opgehangen).


Wanneer het signaal wegvalt kan ik nog niet zeggen. Heb het tekort daarvoor in gebruik.
Laatste twee dagen is het (nog) niet gebeurd.

Mobiel is een Motorola Moto G (ook pas nieuw)

Android versie is 4.4.2

Processor is Qualcomm Snapdragon 1.2 GHz quad-core.

Het vrijgeven van de lijn duurt bij mij soms ook (behoorlijk) lang.
 
eogcnlGhost
Ik zal me er is goed in verdiepen, als ik wat wat wijzer ben geworden op dit gebied, geef ik hier wel even een schreeuw.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
henkoegema
Een jaar lang heeft mijn internal sip (*103 en *104) feilloos gewerkt.
Sinds een paar dagen echter lijk het erop dat alle interne sip instellingen weg zijn.

Zelf *101 en *102 (heb 2 telefoonlijnen) werken niet meer. Dit zijn toch standaard instellingen. (?)

Bij *101 en *102 lijkt de verbinding naar buiten te gaan i.p.v. intern.

Als ik in de KPN router kijk (H368N) bij Status -> VoIP Status, dan zie ik alleen "External SIP UA" en "Call log" staan.
Moet daar ook niet "Internal SIP UA"bij staan?

Zie ook nergens meer hoe ik mijn interne sip nummers kan toewijzen. Think
 
eogcnlGhost
Er is een update geweest voor de SIP instellingen.
Er is een optie bij gekomen om tel poort 1 en 2 onafhankelijk op SIP in te stellen of te koppelen.
Als je de nieuwe instellingen niet ziet staan moet je even de Experiabox terug zetten naar fabrieks instellingen.
Uit eindelijk moet je het volgende scherm te zien krijgen.
Nu kan je alles weer instellen als voorheen.
eogcnlGhost voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
henkoegema

Quote

eogcnlGhost schreef:

Er is een update geweest voor de SIP instellingen.
Er is een optie bij gekomen om tel poort 1 en 2 onafhankelijk op SIP in te stellen of te koppelen.
Als je de nieuwe instellingen niet ziet staan moet je even de Experiabox terug zetten naar fabrieks instellingen.
Uit eindelijk moet je het volgende scherm te zien krijgen.
Nu kan je alles weer instellen als voorheen.


De instellingen voor mijn telefoonnummer staan bij mij ook zoals jij hebt aangegeven.

Echter is het me nog niet duidelijk hoe ik mijn instellingen weer kan instellen zoals voorheen. (user *103 en *104) (en ook *101 en *102)
Ik zie die optie nergens staan. (of zie ik iets over het hoofd?)
 
eogcnlGhost
Ze hebben aan de instellingen gezeten waardoor je niet meer op de gewone manier in de SIP kan.
Maar waar een wil is is een weg.
Inplaats te verbinden met het IP adres 192.168.2.254 heb ik hem verbonden met het ******, als ik dit hier plaats dan is dat morgen ook geblokkeerd dus die krijg je via PM van mij.
Ik moet nog even verder onderzoek doen om te kijken hoe ik dit de wereld in ga helpen hoe mensen de SIP toch aan de praat kunnen krijgen.
Ik moet er even over denken of ik die optie wel ga vertellen op het WEB, want KPN leest mee en volgende maand hebben we dan helemaal geen SIP meer.

Sorry voor de andere mensen die op dit moment geen SIP kunnen gebruiken.
eogcnlGhost voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
joord
Hoi,

ik ben geinteresseerd in je oplossing.

Ik heb een H220n, en sinds de laatste update (een paar dagen geleden) kan ik niet meer bij de pagina's waar ik "internal sip" can instellen/mappen.
De pagina waar ik *101, *102, *103 etc etc kan mappen is weg. Het gevolg is dat poort 5060 ook niet meer bereikbaar is. En vervolgens mijn Gigaset DX800a via sip er niet meer bij kan.


ik ben geinteresseerd in dit stukje "Inplaats te verbinden met het IP adres 192.168.2.254 heb ik hem verbonden met het ******,", met name dan de ******.


Gr,

Joord
 
eogcnlGhost
Hoi Joord, op dit moment is in de V8/V9/V10 niets meer in te stellen op dit gebied, de anologe en de SIP niet.
Je kan de SIP ook niet meer re-rooten naar bijvoorbeeld een router met SIP ondersteuning.
De enigste optie die je nog hebt is om een extern SIP account te nemen (even Googlen naar: SIP server).
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internal SIP account', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Planet IMAP email account op Macbook Hardware instellingen : 2 14 mrt 2023
Experia Box V10 ZTE h369A internal voip configuratie Routers : 4 25 jul 2015
Instellingen VOIP account mapping Eigen telefoon netwerk : 6 19 nov 2014
Problemen met kpn webmail. Account geblokkeerd. Algemeen : 1 06 mrt 2013
email account op android 2.3 Algemeen : 1 15 dec 2011
Advertentie