obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
UTP kabel fout bij levering Experiabox 8 en 9
eogcnlGhost
KPN is tot de conclusie gekomen dat sommige van de RODE UTP kabels gelevert bij de Experiabox 8 en 9 niet deugen.
Inmiddels zijn de meeste paketten al vervangen door een GELE UTP kabel.
Als je een RODE UTP kabel bij je nieuwe pakket krijgt, kan je de KPN service nummer bellen voor een nieuwe kabel (vermeld wel even dat je de gele wilt hebben), die wordt in enkele dagen thuis gestuurt.


NIET GLASVEZEL: 0800-0402 (24/7 gratis bereikbaar)
WEL GLASVEZEL: 0800-0404 (24/7 gratis bereikbaar)

Als je netwerk gewoon funtioneerd met de huidige RODE UTP kabel en je wilt gewoon een nieuwe GELE UTP kabel, BEL NIET.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'UTP kabel fout bij levering Experiabox 8 en 9', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port forwarding experiabox v10 Routers : 4 28 feb 2019
Experiabox V10 en V10a Hardware instellingen : 4 23 jan 2019
UTP kabel aansluiten op RJE inbouw doos Eigen netwerk : 7 16 dec 2018
Experiabox V10 USB aansluiting activeren Algemeen : 2 25 okt 2017
Experiabox V10 KPN Glasvezel diensten : 6 10 jul 2017