Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
PC Veilig
|
|
Yvon63 |
Geplaatst op 12 January 2014, 17:23
|
Activiteit » Experia Box Berichten: 20 Lid sinds: 08 Aug 2013 |
ik heb Windows 8.1 en daar heeft de helpdesk voor mij PC veilig op gezet maar ik merk dat ik niet de virusscan kan gebruiken weet iemand hoe dat zit |
|
|
starpc |
Geplaatst op 12 January 2014, 22:33
|
Expert Berichten: 30 Lid sinds: 06 Jan 2011 |
ja ik denk dat ik het weet windows 8 en windows 8.1 (WIN 8) hebben een in gebouwden virus scanner "defender" kan je ook niet zomaar uitzetten en misschien botsen ze met elkaar het kan ook zijn dat het programma pc veilig niet WIN 8.1 ondersteund. heb ik ook last van met een paar programma's die doen het ook maar half terwijl ze het op WIN 7 prima doen ik wil je ook naar dit KPN form verwijzen daar ook mensen die problemen hebben met PC veilig en WIN 8.1 http://kpn.gebruikers.eu/t5/Internet/pc-veilig-windows-8/td-p/88256 je kan kijken of je PC veilig in windows 7 modus kan draaien als je niet weet hoe dat moet volg dan deze instructie http://www.sevenforums.com/tutorials/316-compatibility-mode.html hoop dat het je helpt mt vg starpc |
|
|
Yvon63 |
Geplaatst op 13 January 2014, 12:10
|
Dank je wel voor je antwoord de kpn adviseert er af doen en een andere virusscan installeren. kennen het probleen niet zeggen ze ga even verder kijken op het forum groetjes yvon |
|
|
Yvon63 |
Geplaatst op 13 January 2014, 17:07
|
Ben ik toch nog even je schrijft dat PC Veilig met defender kan botsen maar sinds de update van Windows 8 naar 8.1 staat die ook uit zag ik . vind het maar moeilijk kreeg een mailltje als het niet werkt hem maar te verwijderen en ene andere virusscan te instaleren tot PC Veilig wel geschikt is voor maar je betaald er toch 5 euro per maand voor mag je toch verwachten dat KPN zo langzamerhand up todate is Windows 8 is er toch al weer een tijd je mvgr Yvon |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'PC Veilig', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
bankier beveiliging van KPN veilig | Helpdesk | : 4 | 11 Jan 2017 |
kpn veilig | Helpdesk | : 1 | 29 May 2015 |
Pc veilig voor windows 7 | Algemeen | : 2 | 11 Jun 2014 |
pc veilig | Helpdesk | : 1 | 26 Nov 2013 |
Advertentie