obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Backup maken
Carra Verveen
Graag een tip om een account te maken voor de Back up privé Cloud, ik betaal al voor 3 jaar maar kan mijn gegevens niet inloggen.Frown
 
eogcnlGhost
Hallo Carra, de info die je geeft kan ik niet veel uithalen.
1. je betaald al 3 jaar voor wat? ik hoop niet voor een cloud.
2. en welke gegevens bedoel je, je inlog gegevens of gegevens versturen naar je cloud?

Clouds zijn tegenwoordig in overvloed te vinden op internet, gratis en betaald.
Maar waarom betalen als het dus ook gratis kan.
Die van de KPN is rondom waardeloos, weinig ruimte en beetje omslagtig in gebruik.
Ik heb verschillende clouds geprobeerd: KPN, Google, asus webstorage, mediafire, rapidshare, samsung cloud, skydrive en dropbox.
De laatste "dropbox" vind ik persoonlijk het beste, het werkt op alle platformen: Windows (CE), Apple, Android, Linux, Unix en zelfs op een NAS (waar de meeste dus niet op willen werken).
Dropbox werkt gewoon als een soort van hardeschijf in je computer, met directe toegang via de verkenner (je hebt wel een klein programmatje nodig (gratis) om toegang te kunnen krijgen tot je account, maar de rest gaat vanzelf.

Nog iets leuks van dropbox is, de manier hoe ze hun cloud premoten, meld je een vriend(in) aan krijg jij exrta permanente ruimte, meld je een extra pc, telefoon, tablet of wat dan ook aan, krijg je nog meer ruimte.
Ik zit nu zelf op 116GB aan ruimte en dat allemaal gratsi en voor niets.
Daar kunnen die anderen nog een puntje aan zuigen.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Carra Verveen
Hallo
Bedankt voor het antwoord,ik had het nogal gebrekkig opgeschreven, srory.
Ik bestelde bij de KPN een back up en er werd gevraagd voor hoe lang ik dat wilde , een/twee of drie jaar.Ik bestelde dat programma voor drie jaar, tot nu toe heb ik alleen nog maar betaald en zit ik vast aan die bestelling voor drie jaar terwijl ik er verder niets aan heb omdat ik niet geregistreerd ben. Een paar jaar geleden had ik ook een back up van de KPN daarom zijn ze in het verleden gedoken en vonden zowaar nog gegevens van toen, ik hoefde alleen maar mijn toenmalige wachtwoord in te toetsen en dan zou de rest vanzelf gaan, maar ja dat wachtwoord ben ik kwijt en ik heb inmiddels een ander e-mail adres dus elke keer dat ik een vraag stel krijg ik de boodschap dat het e-mail adres niet herkend wordt.
Ik kom er niet in.Wat nu te doen, zou ik die bestelling nog ongedaan kunnen maken?
 
eogcnlGhost
In dit geval moet je even contact opnemen met KPN, als het goed is heb je een referentie nummer van het pakket wat je toen had.
Het kan zijn dat ze nog wat controlle vraagjes stellen zoals je geboorte datum, oude e-mail adres of zo en dan zouw je normaal gesproken via de helpdesk je e-mail adres kunnen laten veranderen.
Als dat gebeurd is kan je via "paswoord kwijt"op de login pagina je paswoord opnieuw opvragen die je vervolgens op je nieuwe e-mail adres binnen krijgt.
Daarna je gegevens veilig stellen en KPN backup opzggen.
Kost geld en is nutteloos zoals ik in mijn vorrige verhaaltje vertelde.

Ik hoop dat je nu wat verder komt.
JE BENT NOOIT TE OUD OM TE LEREN, MAAR WEL TE JONG OM TE VERGETEN

De meeste computerfouten komen voor tussen het toetsenbord en de leuning van de stoel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Backup maken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
backup maken h368n Hardware instellingen : 4 22 dec 2015
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten : 14 20 jun 2014
Kan geen verbinding maken via Draadloos internet KPN Internet Storing : 2 03 mrt 2013
VPN verbinding maken met Arcadyan VGV7519 Hardware instellingen : 1 01 nov 2012
VPN verbinding maken met Arcadyan VGV7519 Hardware instellingen : 3 10 okt 2012
Advertentie