obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » KPN Internet Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wifi en lan verbinding vallen weg
corner28
Ik heb sinds half november problemen met internet. Ik heb het 3 in 1 pakket. Omdat ik op de slaapkamer een extra ontvanger heb, heb ik in november vorig jaar een nieuw modem (V8) gekregen en is mijn lijn omgezet in twee vdsl lijnen (pair bounding). Maar sinds november dit jaar, valt mijn lan-verbinding en wifi verbinding weg en komen ook niet terug. Ik kan niet meer inloggen op het modem. Het rare is wel dat mijn laptop en ipad nog wel via wifi verbonden is. Zodra ik deze uitdoe en weer aan doe ben ik de verbinding kwijt. Ik heb al vijf keer een monteur over de vloer gehad, maar geen een heeft de oplossing. KPN gaat me nu weer downgraden. Zijn er leden die dit meegemaakt hebben.
 
jeroen3
De V8 is een mislukt modem. Vraag een nieuwe.
Ik ben niet van kpn
 
wessw01
Zelf tot 2x toe meegemaakt. 1e maal werd direct de router voor een nieuwe vervangen. (was overigens geen v8) Bij een 2e maal (dit was wel een v8) werd moeilijk gedaan om een nieuwe te verkrijgen. (Gewijzigde policy.) Na enig aandringen (kan toch niet zo zijn dat je als klant met het probleem blijft zitten als alle testjes doorlopen zijn!) een nieuwe v8 toegestuurd gekregen en het werkte direct!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wifi en lan verbinding vallen weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie