Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
eigen opnames
|
|
huffelen |
Geplaatst op 30 December 2013, 21:20
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27 Feb 2009 |
Wat mij de laatste tijd een paar keer is overkomen is het volgende: als ik een programma opneem zoals de the voice of holland of het concert van marco borsata, staat het eind er niet op. dit gebeurt dus met een live programma. Wel staat eer aan het begin wel een kwartier lang reclame boodschappen. al met al een vervelende situatie. is hieer iets aan te doen? groeten wim van huffelen |
|
|
jeroen3 |
Geplaatst op 30 December 2013, 22:05
|
Expert » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox ZTE » Interactieve TV Berichten: 321 Lid sinds: 15 May 2010 |
Het kan best zijn dat de gids niet klopt, dan neemt hij het verkeerde op. Dat heeft KPN nog niet goed voor elkaar, je mist vaak het begin of eind van een programma. Ik ben niet van kpn
|
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 31 December 2013, 08:18
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
het beste wat je kan doen is als je een vermoeden hebt dat een programma uit kan lopen (live uitzendingen) is het volgende programma in de EPG ook opnemen. |
|
|
huffelen |
Geplaatst op 31 December 2013, 11:37
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 27 Feb 2009 |
goede tip bedankt! |
|
|
Jambee |
Geplaatst op 02 January 2014, 11:04
|
Activiteit » Arnhem » 6843 NJ » Alles-in-1 Standaard » Interactieve TV Berichten: 3 Lid sinds: 01 Nov 2006 |
Quote huffelen schreef: Wat mij de laatste tijd een paar keer is overkomen is het volgende: als ik een programma opneem zoals de the voice of holland of het concert van marco borsata, staat het eind er niet op. dit gebeurt dus met een live programma. Wel staat eer aan het begin wel een kwartier lang reclame boodschappen. al met al een vervelende situatie. is hieer iets aan te doen? groeten wim van huffelen Sommige omroepen hebben de neiging om uit te lopen. Dit komt voor bi België en bij RTL. Daaromis het handig om bij het programmeren van je opname standaard de eindtijd te verlengen met een aantal minuten. Mijn ervaring leert dat 7 minuten extra voldoende is. Dit is tandaard in te stellen bij je 'instellingen'. Groet, Jambee. |
|
|
Giant2000 |
Geplaatst op 02 January 2014, 11:07
|
Activiteit » Alles-in-1 Standaard » ExperiaBox TG789 » Interactieve TV Berichten: 492 Lid sinds: 03 Jun 2009 |
@Jambee: Helaas zit je bij het opnemen pakket van KPN vast aan de EPG en de standaard 15 minuten overlap, dus dat werkt alleen als je nog een oude tuner hebt. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen opnames', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Netflix in combinatie met een eigen router | KPN met eigen modem/router | : 13 | 07 Jun 2020 |
Over van KPN Glasvezel (met eigen router/switch) naar ADSL | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Mar 2017 |
Eigen router achter experiabox | Hardware instellingen | : 8 | 20 Aug 2015 |
Geen geluid via soundbar - alleen met opnames | TV-setup boxen | : 8 | 27 Jan 2015 |
Experiabox vervangen met eigen router (vlans) | KPN met eigen modem/router | : 2 | 08 Nov 2014 |
Advertentie