obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Dubbele nota
eerlanda
Doordat ik steeds de vrienden van de vorige eigenaar van mijn mobile nr aan de lijn kreeg, heb ik van kpn een nieuw nr gekregen, de rekening vond ik wel steeds erg hoog, maar ja het duurt 2 jaar voordat je er afbent, nu keek ik deze week op mijn nota, en daar drukte ik per ongeluk zomaar tweemaal op een gebeld nr.
Wat scherst mijn verbazing achter de rekening kwamen alle gebelde nummers in tweevoud, een met oud nr. en een met het nieuwe nr.
ook 2x abonnementskosten, en dit van 17 maanden.Cool
Ik heb 5 cm A4 tjes afgedrukt, van elke mnd 2 en heb er een paar van gestuurd met brief naar de KPN, nu hoop ik dat ik het bedrag van _ 4/500 euro terug krijg, een fout kan gebeuren, wanneer het maar weer wodt recht gezet.
Wat ik bedoel is! druk ook eens op een nummer 2x, wie weet wat u voor een verrassing te wachten staat, komt toch nooit in je opShock
 
KaPteiN
Dat lijkt me een software fout in de factuur software van KPN. Ik hoop voor je dat ze het rechtzetten.

Houd ons op de hoogte!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
eerlanda
Doe ik hoor, wacht nu het antwoordt afSmile

hoe kan het nu dat je doorgeschakeld wordt op je mobile als je dat niet gedaan hebt?
Wij hadden dat ook op de mobile, en nu een vriendin van mij ook.
 
KaPteiN
Heb je bluetooth of wifi op je telefoon en staat die ook aan? Volgens berichten is het mogelijk om daarmee instellingen van telefoons op afstand te veranderen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
eerlanda
Shock

Quote

KaPteiN schreef:
Heb je bluetooth of wifi op je telefoon en staat die ook aan? Volgens berichten is het mogelijk om daarmee instellingen van telefoons op afstand te veranderen.


nee niets gewoon bellen en smsWink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbele nota', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie