Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Dubbele nota
|
|
eerlanda |
Geplaatst op 11 October 2007, 19:32
|
Activiteit Berichten: 3 Lid sinds: 09 Oct 2007 |
Doordat ik steeds de vrienden van de vorige eigenaar van mijn mobile nr aan de lijn kreeg, heb ik van kpn een nieuw nr gekregen, de rekening vond ik wel steeds erg hoog, maar ja het duurt 2 jaar voordat je er afbent, nu keek ik deze week op mijn nota, en daar drukte ik per ongeluk zomaar tweemaal op een gebeld nr. Wat scherst mijn verbazing achter de rekening kwamen alle gebelde nummers in tweevoud, een met oud nr. en een met het nieuwe nr. ook 2x abonnementskosten, en dit van 17 maanden. Ik heb 5 cm A4 tjes afgedrukt, van elke mnd 2 en heb er een paar van gestuurd met brief naar de KPN, nu hoop ik dat ik het bedrag van _ 4/500 euro terug krijg, een fout kan gebeuren, wanneer het maar weer wodt recht gezet. Wat ik bedoel is! druk ook eens op een nummer 2x, wie weet wat u voor een verrassing te wachten staat, komt toch nooit in je op |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 11 October 2007, 20:33
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Dat lijkt me een software fout in de factuur software van KPN. Ik hoop voor je dat ze het rechtzetten. Houd ons op de hoogte! |
|
|
eerlanda |
Geplaatst op 12 October 2007, 11:03
|
Doe ik hoor, wacht nu het antwoordt af hoe kan het nu dat je doorgeschakeld wordt op je mobile als je dat niet gedaan hebt? Wij hadden dat ook op de mobile, en nu een vriendin van mij ook. |
|
|
KaPteiN |
Geplaatst op 12 October 2007, 13:59
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Instap » ExperiaBox V10 H369A » Asus RT-AC87U » Digitenne » Cisco Berichten: 484 Lid sinds: 15 Apr 2007 |
Heb je bluetooth of wifi op je telefoon en staat die ook aan? Volgens berichten is het mogelijk om daarmee instellingen van telefoons op afstand te veranderen.
|
|
|
eerlanda |
Geplaatst op 12 October 2007, 14:16
|
Quote KaPteiN schreef: Heb je bluetooth of wifi op je telefoon en staat die ook aan? Volgens berichten is het mogelijk om daarmee instellingen van telefoons op afstand te veranderen. nee niets gewoon bellen en sms |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dubbele nota', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie