obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN ADSL & VDSL verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken
Al 3 jaar bezig over snelheid
Dennis74
Helaas helaas helaas , na twee weken heerlijk met deze

2673491604

snelheden te hebben gewerkt is een en ander weer ingestort

2693869163

Modem al gereset maar haalt niets uit.......moet ik nou weer KPN bellen ?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: mei 10 2013 10:46:28:
Zojuist en DLM reset gehad ............en

2698948784

Volgens de KPN medewerker zal ie binnen twee weken weer terug gaan naar 3,5 Mbs . Belt u dan meer weer eens. Kunnen ze de DLM niet gewoon vast zetten dan ?
Gewijzigd door Dennis74 op 10 mei 2013, 10:46
 
ricardobrock
Hoi Dennis,

Stuur via een PM je postcode huisnummer dan controleer ik even wat de afstand is en of je eventueel VDSL kunt aanvragen. Of misschien zelfs FTTH
Met vriendelijke groet / Kind regards,

Ricardo Brock
Zoek je kwaliteit hosting voor een betaalbare prijs?
Bekijk het aanbod op www.go-trex.nl
 
puccini
Nou hier precies hetzelfde woon ook in buitengebied ver van de centrale (bijna 3 km) en als ik me handen dichtknijp 352.1 KByte/sec. haal.
En dat terwijl er ca 400 meter verder gewoon glasvezel kabel in de grond ligt.
Als je in een buitengebied woont heb je nergens meer recht op en dat terwijl bijna iedereen wil overstappen op glasvezel.
Al zouden ze maar gewoon de koperkabel een het glas verbinden dan zijn we al blij!
Maar ja helaas :-(
Gewijzigd door puccini op 27 juli 2013, 12:52
 
Gil0202
Ik heb een internet plus bellen abonnement 40 down en 4 up. Heb deze al jaren en heb deze snelheid nooit kunnen halen. Totdat ik een klacht had dat ik niet meer kon bellen en dat vermelde in een e-mail aan de KPN.
Dit probleem werd snel opgelost en in het antwoord van KPN werd ook nog even terloops vermeld dat het ondertussen mogelijk is om te switchen naar VDSL. Zo gezegd ze gedaan en nu haal ik wel de snelheden waar ik al jaren voor betaal. Was wel een andere modem voor nodig. Experia Box v8 en had een Thomson 780(nog wat).
Als ik nou nooit de klacht had gehad over dat niet kunnen bellen dan had ik waarschijnlijk nu nog steeds ADSL gehad.
Hoe lang was het al mogelijk vraag ik mij nu af.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Al 3 jaar bezig over snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
V12 modem en nordVPN Snelheid Snelheid : 3 22 apr 2023
Snelheid op PC Snelheid : 8 15 mei 2019
Snelheid plotseling te laag KPN Internet Storing : 7 18 jan 2018
Snelheid internet Snelheid : 3 20 aug 2017
Wat is de maximale snelheid op 4G internet? KPN Buitengebied Snelheid : 1 04 mei 2017
Advertentie