obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
KPN Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » KPN Digitenne & Interactieve TV [IPTV] » KPN Televisie Storing
Geen televisie, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
IP-TV Beeld, en internet valt weg
Itsmartje
pfff,

Vanavond was 't weer eens zover... mijn tv-beeld viel weg. op de computer was ik op dat moment aan het downloaden, en hier zag ik op de netwerk prestatiemeter, dat ik hier al 2 uur geen netwerkverbinding meer had. dit storingsbeeld heb ik al vaker gezien. ik ben aangesloten via een TG787V modem, en ik ben correct aangesloten op het isra punt. het is een probleem wat zich een paar keer achter elkaar voordoet, en dan weer een tijdje niet. iemand die hier een oplossing voor weet, ik hoor het graag.
Ik hoop dat mijn keuze voor KPN geen verkeerde is geweest....

Mart...
 
Sanchez999
gezien het feit dat je downloaden ook gestopt was lijkt mij dit een DSL probleem probeer toch nog eens goed de aansluiting te controleren en anders adviseer ik je toch contact op te nemen met kpn. zij kunnen de de lijn meting en misschien een oorzaak ontdekken. dit zal echter lastig zijn aangezien je zelf al aangeeft dat het af een tijd weg is
 
Itsmartje
Goedendag,

Net terug van vakantie.

@Sachez999.

bedankt voor het antwoord. Ik heb mijn bekabeling meerdere keren gecontroleerd, en ik heb helaas vast moeten stellen dat dit niet de oorzaak van mijn probleem is... Ik ga morgen nogmaals even bellen met de "helpdesk", misschien dat deze mij dit keer wel verder kan helpen.
Gewijzigd door Itsmartje op 16 augustus 2009, 16:02
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP-TV Beeld, en internet valt weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Opleveringsproblemen : 1 04 jun 2020
KPN DSL Signal Issue so no internet Helpdesk : 1 04 jun 2020
Heel erg traag internet..... KPN Internet Storing : 2 09 apr 2019
Advertentie