obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken
WiFi valt weg bij aanzetten ITV
Toreddo
Hallo,

Na enige tijd haren uit mijn hoofd trekken omdat WiFi plots niet meer werkte, ben ik er achter gekomen dat dit gebeurt zodra ik het (bekabelde) motorola Interactieve TV kastje aan zet. Geen van de apparaten die draadloos verbonden zijn met de H220N Experia Box hebben nog internet. De WiFi status blijft wel hetzelfde, totdat ik opnieuw verbinding probeer te maken, dan krijgt het apparaat ook helemaal geen verbinding meer. Het probleem verdwijnt direct als ik ITV uit zet.

Beneden staat mijn experia box, via een kabel gaat het naar een Switch boven die vervolgens via een kabel naar de ITV gaat. Als ik een kabel in mijn laptop doe werkt het prima.

Ik hoop dat iemand bekend is met dit probleem en misschien een oplossing weet, of tips heeft met dingen die ik kan proberen..

Alvast bedankt!
 
pcvhoff
Heb precies hetzelfde probleem:
http://kpn.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3216
En deze ook:
http://kpn.gebruikers.eu/t5/Internet/H220N-Wifi-niet-te-verbinden-bij-aanzetten-Motorola-iTV/m-p/40911#M3243
Ik gebruik naast de Wifi van de H220N nog een ander Wifi-AP, maar dat maakt geen verschil.
Vandaag contact gehad met KPN, ze sturen me een nieuwe Motorola ITV box. Ben benieuwd, ik hou je op de hoogte ...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 07 2013 21:59:28:
Nieuwe Motorola ITV vanmiddag opgehaald, aangesloten ... helaas, nog precies hetzelfde. Volgende stap wordt: de Motorola direct en exclusief aansluiten op de H220N (dus zonder de 3 switches die er nu tussen zitten). Morgen verder ...

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 13 2013 09:33:49:
Motorola nog niet direct aangesloten, wel iets anders ontdekt: bij TV kijken op de Motorola gaat het fout, met 'Uitzending gemist' niet ...
Gewijzigd door pcvhoff op 13 maart 2013, 09:33
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi valt weg bij aanzetten ITV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Via WiFi naar vast netwerk WiFi : 1 05 mrt 2024
WIFI verbinding Algemeen : 2 30 apr 2022
Verbinding valt regelmatig weg Algemeen : 2 09 feb 2021
WIFI mysterie Algemeen : 4 05 jan 2021
WiFi valt weg Algemeen : 6 14 jun 2020
Advertentie