obey-robots.txt
23 April 2017, 10:07
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 37% [468 stemmen]
37% [468 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 63% [808 stemmen]
63% [808 stemmen]

Stemmen: 1277
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Interactieve TV is digitale televisie met interactieve mogelijkheden. ITV heeft een uitgebreid aanbod van tv- en radiozenders, films en informatiediensten. ITV heeft haarscherp beeld en perfect geluid.
 Onderwerp afdrukken

Menu programma informatie leeg

Miekestik
We hebben thuis televisie van kpn. Nu heeft mn huisgenoot vorige week via het programma menu iets aangepast waardoor tijdens het zappen op iedere zender hetzelfde staat (20:30 Penoza). Als ik naar het tv menu ga, is deze helemaal leeg. Er staat dus helemaal geen informatie geladen maar er loopt wel een groene lijn van de tijd. Weet iemand hoe je dit kan herstellen?
 
dokrak
(20:30 Penoza) waarschijnlijk een reminder van dat programma.
Klik menu tv gids en blauwe knop op afstandbediening(opties)
Als het goed is staat daar ergens (20:30 Penoza) nog 1 x klikken erop en hij is eruit.(geeft hij ook aan)

Geen geluk ?
Even tv uit zetten(stand by) op je motorola,stekker er uit halen van je tv kastje.
Achter op je kast zit je ethernet kabel even los klikken en weer vast prikken.


Mocht dit niet baten Stekker er weer uit.
voordat je de stekker er terug in stopt menu knop vast houden op de motorola kast zelf.
Todat er een menu keuze scherm komt meestal paar seconden.
Kies voor optie terug naar fabrieks instellingen.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Menu programma informatie leeg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
problemen afspelen opgenomen programma's Algemeen 8 09 september 2015, 17:56
Programma opnieuw beginnen werkt niet WiFi 9 08 augustus 2014, 15:14
Lijn leeg maken door KPN KPN Glasvezel diensten 14 20 juni 2014, 02:10
opgenomen programma's overzetten op nieuwe HD ontvanger Hardware instellingen 7 25 mei 2014, 21:36
kan geen opgenomen programma's bekijken Helpdesk 1 02 april 2014, 14:12
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost< 5 mins
| wvbavel11:53:21
| KaPteiN15:19:37
| magidu30 1 dag
| Desiree 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?

01 januari 2017, 11:38
Gelukkig nieuwjaar iedereen

25 november 2016, 20:54
Re mijn eerdere meldingen: ook bij het uploaden doen zich onderbrekingen voor... IPadress: 86.95.29.215