obey-robots.txt
20 September 2017, 16:31
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [414 stemmen]
38% [414 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1100
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen televisie, meld alles hier.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

HDMI aansluiting, geen beeld

Remko V
Afgelopen week heb ik een nieuwe tv (HD ready) gekocht en wil deze d.m.v. een HDMI kabel aan mijn tv-ontvanger (Motorola 1960) koppelen. Ik heb de stappen gevolgd die omschreven staan in de handleiding voor het aansluiten van een HD-tv (ofwel signaal instellen op 720p) maar krijg geen beeld. Het firmware menu krijg ik wel te zien, maar dan gaat de tv-ontvanger opnieuw opstarten en bij het laden van de instellingen valt het beeld na de derde stip (geel) weg.

Ik heb al diverse verhalen gehoord via de KPN helpdesk en in de KPN winkel. Waaruit ik heb begrepen dat het signaal nog niet HD is en het geen verschil geeft of je een scart of HDMI gebruikt. Maar de HDMI aansluiting zit er op en zou moeten werken toch?

Is er iemand die ervaring heeft met dit probleem?
 
Remko V
Ik heb tevens een Philips tv. Soms heb ik wel de eerste paar minuten beeld, deze springt dan op oranje en valt vervolgens weg. Kijk daarna dan maar verder via scart, maar kwaliteit is zeker minder..

Als het na de update is gekomen lijkt het erop dat dit een softwarematig probleem is?
 
KPNwebcare2
Beste gebruikers,

we hebben het probleem nu in onderzoek, we reageren zsm weer op dit topic.
www.kpn.com/webcare
 
Remko V
Iniddels een maand later ben ik erg benieuwd hoe het staat met 'het onderzoek' waarom op Philips televisies de hdmi verbinding niet werkt..
 
KPNwebcare2
We hebben het probleem gevonden, dit heeft te maken met de firmware van Philips. Ik kom hier nog op terug.
www.kpn.com/webcare
 
Golden
Ik heb hetzelfde probleem als de topic starter, beeld via t/m de derde stip, daarna slechts via de scart.

Bij mij gaat het echter om een Sony televisie.
 
KPNwebcare2
Voor sommige Sony types geld het zelfde: zie bovenstaand.
www.kpn.com/webcare
 
jcvdveen
Ik heb precies hetzelfde probleem: met de Scart-kabel werkt het allemaal prima, maar met de HDMI-kabel gaat het scherm zwart "bij het derde bolletje", wat ik ook verander aan instellingen. Ik ben een uur met de helpdesk bezig geweest, toen wisten ze het ook niet meer. Toevallig ook een Philips TV.
Ik begrijp dat de oorzaak van het probleem is gevonden, maar waar blijft nu de oplossing?
Worden de gebruikers vermalen tussen Philips-Sony aan de ene kant en KPN aan de andere kant, die allebei zeggen dat de ander het probleem moet oplossen?
Dat gaan we toch niet meemaken?
Jan Kees
 
GerCol
Ook ik heb een probleem met HDMI en een SONY-tv (KDL W5500).

Bij mij komt het opstartmenu niet eens in beeld maar moet ik de scart blijven gebruiken.
Afgelopen weekend een hele tijd met de (overigens zeer vriendelijke) helpdesk bezig geweest. Geen resultaat.
Ik heb ook een andere TV geprobeerd (LG, 22inch) maar ook daar bleef de HDMI-ingang op zwart

Ik ben ook wel benieuwd naar de oplossing.
 
pfispo
Ik heb ook een Phillips TV en na de laatste update doet ook mijn hdmi het niet meer na het derde blokje. het beeld via de scart is slechter dan via digitenne met ingebouwde dvb-t tuner in mijn tv. dus op dit moment betaal ik abbonnement voor jan l..
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HDMI aansluiting, geen beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing 5 02 juni 2017, 20:34
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 4 18 mei 2017, 16:12
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| KaPteiN01:07:23
| eogcnlGhost01:40:41
| Cappo01:59:58
| Truckexperience03:29:25
| chefke05:36:04
| pimz300117:13:00
| Lutz18:27:37
| germar19:41:42
| robverweijen 1 dag
| rtenbrug 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?