obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier al je vragen over de Hardware firmware.
 Onderwerp afdrukken
H220N
crystalradio
geacht forum , het is de eerste maal dat ik jullie benader , maar zit met mijn handen in het haar hier.
ik ben nu al maanden bezig om uit te zoeken waarom mijn internet spontaan uit valt met de ZTE H220N modem/router
ik heb ondertussen een nieuwe modem / router ontvangen en zeer veel hulp gehad van kpn.
maar internet alleen op de kabel nog ondertussen , blijft er uit klappen .
wie o wie heeft een idee of suggestie .
alles is nieuw , onderzocht of wat dan ook.
ik moet wel zeggen dat ik radio stream. maar de server het betreft hier stream 24 draait bij andere dj,s gewoon top.
met vr. groet henk
Gewijzigd door crystalradio op 21 november 2012, 11:16
 
NickH
Erg vreemd, ik heb zo geen antwoord maar probeer het volgende:

Probeer je modem uit te wisselen met een andere om te kijken of het toch op de een of andere manier aan het type modem ligt.

Heb je er zo geen liggen probeer dan de DMZ modus uit. Dit is een functie in je modem die staat onder 'application' en hierdoor krijgt je apparaat een oneindige DHCP lease. Misschien verknalt ie het namelijk bij het opnieuw toewijzen van Ip-adressen of andere instellingen. Hiervoor moet je wel een statisch IP instellen.
 
crystalradio
hoi nickH , ondertussen heb ik een week geen last gehad en dan te bedenken dat het maanden heeft geduurd . het gaat er op lijken dat iets of iemand het heeft geprobeerd om me te hacken.
er waren ondertussen ook bestanden weg uit mijn website , das gelukkig verholpen, maar merci voor je antwoord.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'H220N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Portforwarding H220N Snelheid : 3 06 mrt 2015
VOIP bellen met Gigaset N300A-IP icm H220N V10 werkt niet Frequently Asked Questions : 2 25 dec 2014
Poort openen in Z|XV10 H220N Hardware instellingen : 7 27 okt 2014
Handleiding Poortforwading ZTE H220N - IP camera - Webserver Hardware instellingen : 7 24 okt 2014
ZTE H220N: Poorten openzetten! Hardware instellingen : 10 24 okt 2014
Advertentie