obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Problemen met KPN glasvezel, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken
Wekelijks opnemen
Wijkel
Hoe krijgt KPN het voor elkaar? Bij Het vorige interactieve kastje van motorola was het niet mogelijk om 2 programma's tegelijk op te nemen.
Nu heb ik een nieuw kastje, de motorola 1853, prachtig want je kan wel 6 programma's tegelijk opnemen.
Nu zijn ze vergeten om wekelijks of dagelijks opnemen erbij te programmeren.

Jammer
 
Henk2304
Naar wat ik gisteren van de KS heb begrepen zijn er - in weerwil van wat op dit forum wel eens is gemeld - geen plannen om herhaald opnemen en/of tijdopnames (zelfs alles instellen) mogelijk te maken. Het ontbreken van deze functies zou zelfs in de voorlichting (op de website?, bij het afsluiten van een abo?) gemeld worden.
Toen het Opnemen pakket net uit was (een jaar geleden of zo) werd nog de indruk gewekt dat dit spoedig zou komen.
Toch raar, want dit zijn basale functies die een eenvoudige videorecorder van ruim 30 jaar geleden al had (er was toen niets anders want nog geen EPG's).
L8r, Henk
 
Wijkel
Ja een beetje raar is het wel.
Jammer hoor ik zou liever niet naar UPC gaan of naar een andere aanbieder.
Maar ja als die het wel aanbieden en KPN krijgt het niet voor elkaar dan moet je haast wel.
Zonde van die nieuwe kastjes.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wekelijks opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagelijks/wekelijks opnemen - niet serie Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 1 12 aug 2016
Opnemen met teletekst Helpdesk : 2 21 okt 2015
Na opnemen telefoon niets te horen KPN Telefonie Storing : 6 06 feb 2015
opnemen met Motorola VIP 1963 bij Alles-in-1 Thuis-Instal glasvezel? Helpdesk : 6 20 jul 2014
Synchroniseren opnemen TV met ITVOnline Algemeen : 9 16 dec 2012
Advertentie