obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
sitecom usb adapter geen internetverbinding
patrickvl
Beste
Ik heb sinds 2 weken kpn glasvezel. Ik heb een pc zonder netwerkkaart en heb daarvoor een Sitecom USB adapter aangeschaft.
Probleem is dat ik maar geen internetverbinding krijg. Mijn netwerk wordt gewoon gevonden, maar ik krijg alleen lokaal verbinding. Ik heb me inmiddels al suf gegoogled, maar de juiste oplossing nog niet gevonden.
Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen?
 
cuore verde
Hoi patrickvl,

Naast de eerder genoemde opties, kun je nog de volgende mogelijkheden proberen.

- Netwerk toevoegen als vertrouwd in je anti-virus programma.
- Het ophalen van ip-adressen op automatisch zetten in de netwerk- eigenschappen van de browser.
- Ip-adressen vernieuwen door netwerkadapter; in, en uit -te schakelen, bij apparaatbeheer onder eigenschappen r-klik muis "computer".
- Windows zero/Wlan auto configurator inschakelen voor draadloze verbindingen in configuratie, systeem, systeembeheer, services.

Succes......


- Verwijder oude draadloze voorkeursnetwerken op je computer, in eigenschappen van de draadloze verbinding.
Het oude P.T.T. logo als een stukje nostalgie voor alle liefhebbers van KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'sitecom usb adapter geen internetverbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen internet op wifi KPN Internet Storing : 10 29 nov 2018
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen : 8 14 jan 2018
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid : 5 10 jul 2017
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk : 2 10 mrt 2017
Advertentie