obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Verbindingsproblemen na IE8 en FF 3,5
Boneka
Sinds IE8 en FF 3.5 zijn ge-update krijg ik regelmatig bepaalde sites niet in beeld. Nu heb ik de Experiabox sowieso veranderd van HIGH naar MEDIUM. (Firewall). Dit helpt, maar sommige sites doen nog steeds moeilijk en krijg ik bijvoorbeeld Proxy 502 Gateway.

Mijn Experiabox (grijs van Siemens) is van eind 2008. Is een nieuwe Experiabox veel veranderd of alleen de firmware?
 
KPNwebcare1
Hallo,

in dit geval moet u de problemen niet zoeken in de experiabox maar in IE8, als u een bepaalde website niet kan openen moet u in IE8
rechtsbovenin klikken ( naast de navigatiebalk) op het gebroken a4 tje dan word IE8 terug gezet naar IE7 zodat de website zichtbaar is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is
 
TCP_IP
Kijk eens of het een routerings- of DNS probleem is.

Als je een site niet kan bereiken voer dan eens een ping uit.
Dit gaat via commandprompt en doe je als volgt:

start >> uitvoeren en vul in 'cmd' en zwart scherm opent.
Vul daar in:


ping www.website.nl


waarbij www.website.nl staat voor de site die je niet kunt bereiken.

Plaats dan de output hier in een post.
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Boneka

Quote

pdaas schreef:
Hallo,

in dit geval moet u de problemen niet zoeken in de experiabox maar in IE8, als u een bepaalde website niet kan openen moet u in IE8
rechtsbovenin klikken ( naast de navigatiebalk) op het gebroken a4 tje dan word IE8 terug gezet naar IE7 zodat de website zichtbaar is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is


Zoals gezegd is het ook in FF 3.5 en die functie werkt lang niet altijd. Soms is ook de Experiabox de boosdoender in combinatie met de nieuwe browsers. Het feit dat de box wel degelijk instelbaar is wordt door KPN niet vermeld. Jammer want dit is wel mogelijk. Gelukkig weet ik hoe dit moet maar velen blijven met lege thumbs zitten of een slechte opbouw jawel dankzij die box! Maar mijn vraag was ook of de laatste box vernieuwd is tav de box uit november 2008
 
Boneka

Quote

TCP_IP schreef:
Kijk eens of het een routerings- of DNS probleem is.

Als je een site niet kan bereiken voer dan eens een ping uit.
Dit gaat via commandprompt en doe je als volgt:

start >> uitvoeren en vul in 'cmd' en zwart scherm opent.
Vul daar in:


ping www.website.nl


waarbij www.website.nl staat voor de site die je niet kunt bereiken.

Plaats dan de output hier in een post.


Ik heb gemerkt dat vooral de doorklick sites die waarschijnlijk onder een andere server draaien soms problemen geeft.
 
KPNwebcare1

Quote

Boneka schreef:

Quote

pdaas schreef:
Hallo,

in dit geval moet u de problemen niet zoeken in de experiabox maar in IE8, als u een bepaalde website niet kan openen moet u in IE8
rechtsbovenin klikken ( naast de navigatiebalk) op het gebroken a4 tje dan word IE8 terug gezet naar IE7 zodat de website zichtbaar is.

Ik hoop dat het zo duidelijk is


Zoals gezegd is het ook in FF 3.5 en die functie werkt lang niet altijd. Soms is ook de Experiabox de boosdoender in combinatie met de nieuwe browsers. Het feit dat de box wel degelijk instelbaar is wordt door KPN niet vermeld. Jammer want dit is wel mogelijk. Gelukkig weet ik hoe dit moet maar velen blijven met lege thumbs zitten of een slechte opbouw jawel dankzij die box! Maar mijn vraag was ook of de laatste box vernieuwd is tav de box uit november 2008


Een nieuwe box kan hetzelfde als een ouder type.
 
TCP_IP
Probeer OpenDNS eens, lost ook veel problemen op:

HOWTO Opendns instellen
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op www.xpvista.nl !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbindingsproblemen na IE8 en FF 3,5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tools voor verzamelen info bij verbindingsproblemen. KPN Internet Storing : 2 01 sep 2010
Advertentie