obey-robots.txt
22 Juli 2017, 02:48
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [412 stemmen]
38% [412 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1098
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
 Onderwerp afdrukken

geen telefoon

Slee
Dit is voor het eerst dat ik gebruik maak van een forum om mijn ongenoegen kenbaar te maken en wel omdat ik het zo verschrikkelijk spuugzat ben dat ik, ondanks allerlei beloftes, geen reactie krijg van de afdelingen technische support en/of de escalatie afdeling. 31 Juli heb ik mijn aanvraagbevestiging in de bus gekregen van mijn all-in pakket glasvezel, internet, tv en telefonie. Mijn neef waarschuwde me al voor KNP glasvezel maar ik ben een optimistisch mens dus vol goede moed. De installateur is netjes geweest (kon idd niet alles in één keer in orde krijgen), internet en tv deed het, hoewel langere tijd zowel internet als tv er geregeld uitvlogen, maar ze doen het nu alleen... ik heb nog steeds geen telefoon. Hoe moeilijk kan het zijn om een telefoonnummer van het ene adres naar het andere te verhuizen. Oké, als het dan niet lukt heb ik (veel)geduld en begrip maar als het zó lang gaat duren en een bedrijf als KPN zijn afspraken niet nakomt en ik met geen mogelijkheid een manager aan de telefoon kan krijgen voor uitleg over zijn/haar afdeling dan word ik het toch echt een keer zat. Als ik zo zou (dis)functioneren op mijn werk had ik een groot probleem. Managers en medewerkers van KPN blijkbaar niet en trouwens, die krijg je toch niet aan de lijn, alleen medewerkers van een callcentre die alles noteren. En dat doen ze heel correct. Ik zou graag een reactie krijgen van mevrouw Kothuis (directeur klantenSERVICE...) op mijn dossier.
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Wel interactieve tv geen internet. Helpdesk 2 10 maart 2017, 02:19
wel WiFi geen internet KPN Internet Storing 2 14 februari 2017, 16:32
Zie geen Duitse zenders Helpdesk 2 01 januari 2017, 10:00
Geen geluid op mijn tv via kpn kastje Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ 2 21 oktober 2016, 23:21
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| eogcnlGhost07:06:36
| Cappo15:34:06
| KaPteiN17:31:21
| Rebornhero17:41:33
| Jennifer22 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp

07 april 2017, 17:20
goedemiddag, kan ik met 2 voip nummers op experia tegelijk bellen ?

01 februari 2017, 12:18
V10 modem KPN Mijn poorten zijn opeens allemaal dicht!!

20 januari 2017, 08:32
Wanneer gaat KPN eens 4K uitzendingen broadcasten?