obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen telefoonverbinding, meld alles hier.
ook zo slecht behandeld?
ja, ik ga naar een andere provider ja, ik ga naar een andere provider 100%[2 stemmen]
ja, maar ik blijf ja, maar ik blijf 0%[0 stemmen]
nee, waar heb je het over? nee, waar heb je het over? 0%[0 stemmen]
Totaal stemmen : 2
 Onderwerp afdrukken
50 jaar klant en dan zo slecht behandeld!
griezeltaart
Mijn lieve ouders hebben een verhuizing achter de rug naar een bejaardenwoning. Na meer dan 50 jaar abonnee te zijn bij de KPN, zij ze schandalig behandeld. Zij wilden hun oude telefoonnummer behouden en laten mee verhuizen naar hun nieuwe adres. Door verwarring bij de KPN werd het nummer niet op de juiste datum verhuisd. Dat kan gebeuren. Maar toen mijn ouders per brief verzochten om de verhuizing alsnog te regelen, was hun telefoonnummer opeens niet meer beschikbaar. Een of andere sukkel had de brief verkeerd gelezen en had gedacht dat het een opzegging van het abonnement was. Mijn moeder raakt de laatste tijd in de war en het telefoonnummer dat ze al 40 jaar heeft is niet meer tot haar beschikking. Na de verhuizing zijn ze meer dan twee maanden niet telefonisch bereikbaar geweest op hun vaste nummer. Al hun kennissen en familieleden moeten nu een nieuw nummer. Bij mensen rond de 80 is dat niet even een kwestie van een mailtje rond sturen. En er gingen ook nog eens extra weken in om een nieuw nummer te krijgen. Die hebben ze nu. Maar wel bij Telfort (helaas, nog steeds een dochter van KPN).
Wat is mijn punt met dit bericht? Niks. Alleen klagen en zeggen dat ze het bij KPN het slecht doen. Want na 50 jaar klant te zijn hoor je beter behandeld te worden.
Loyaliteit is daarom nergens voor nodig. Kies gewoon de beste provider. En dat is zeker niet KPN.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '50 jaar klant en dan zo slecht behandeld!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe KPN app slecht?! Programma aanbod : 2 30 okt 2016
KPN heeft er een 100% tevreden klant bij Algemeen : 5 24 feb 2016
Slecht beeld bij sportuitzendingen Tips en Truuks voor Digitenne en IPTV : 1 13 aug 2015
WIFI op 4 meter van router is SLECHT! WiFi : 2 10 nov 2014
Al 3 jaar bezig over snelheid Snelheid : 24 05 sep 2013
Advertentie