obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Formaat beeld van teletext
McChrizz
Hallo. Vandaag is KPN alles-in-1 in werking. Tot mijn schrik zie ik dat het formaat van het beeld teletext een mini formaat is. Hoe kan je dit wijzigen?
McChrizz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door McChrizz op 01 augustus 2012, 15:03
 
Henk2304
Waarschijlijk heb je de nieuwe iTV-ontvanger (1863 of zoiets) en dan is het just a fact of life ...
Er is onlangs een firmware update uitgrold (iig. bij een paar van mijn familieleden met glasvezel) en daarin is teletekst verbeterd (er vielen daarvoor vaak veel letters weg), maar het formaat is ongewijzigd. Een andere wijziging met de laatste firmware is dat de time out voor standby van 4 naar 8 uur is verhoogd.
L8r, Henk
 
McChrizz

Quote

Henk2304 schreef:

Waarschijlijk heb je de nieuwe iTV-ontvanger (1863 of zoiets) en dan is het just a fact of life ...
Er is onlangs een firmware update uitgrold (iig. bij een paar van mijn familieleden met glasvezel) en daarin is teletekst verbeterd (er vielen daarvoor vaak veel letters weg), maar het formaat is ongewijzigd. Een andere wijziging met de laatste firmware is dat de time out voor standby van 4 naar 8 uur is verhoogd.


Bedankt voor uw reactie. We hebben idd de allernieuwst iTV-ontvanger. Inmiddels heb ik KPN gebeld. Euvel is bekend, oorzaak onbekend en nog steeds zoekende naar een oplossing.
 
mizovlie
Ik heb ook hetzelfde en vind het verschrikkelijk irritant, ook dat je met de menutoetsen omhoog en omlaag van pagina moet veranderen i.p.v. p+ en p- toetsen.

Nu komt het volgende er nog bij:
Sinds een paar weken is het zo dat als ik een pagina oproep d.m.v. de nummerieke toetsen, dan krijg ik altijd het tv beeld i.p.v. de teletekstpagina. Als ik dan via de menutoets omhoog ga en daarna direct weer omlaag, dan krijg ik wel de gevraagde teletekstpagina.

Vind het allemaal maar vreemd hoor.
Bij m'n vorige ontvanger (was de oude maar dan via XS4ALL) werkte het wel allemaal goed.
Het enigste wat ik toen een minpunt vond, is dat je niet zelf tussen de subpagina's kan bladeren.
Dan moest je op de OK toets drukken om de pagina vast te houden.
Dit laatste is overigens ook niet mogelijk met de nieuwe ontvanger, dus nu ben ik verplicht om heel vlug te lezen om het wisselen van de subpagina's bij te houden (ten minste, dat probeer ik dan).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Formaat beeld van teletext', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten : 3 26 sep 2017
Schokkerig beeld bij TV Kijken KPN Glasvezel Storing : 5 02 jun 2017
Tablet met Android 4/ zwart beeld ITV online app Interactieve TV [IPTV] via ADSL2+ : 4 18 mei 2017
Beeld bevriest in TV programmaoverxicht KPN Televisie Storing : 2 30 nov 2016
Haperend / stilstaand beeld iTV Helpdesk : 7 22 mei 2016
Advertentie