Onderwerp bekijken
Help de helpdesk! Dit onderdeel wordt gemodereerd door het KPN Webcare team!
 Onderwerp afdrukken
Woonveilig huiscentrale
dikkebeer
Bij mij is het volgende aan de hand. Ik heb mijn woonveilig huiscentrale sinds vorige week met een UTP kabel aangesloten op de Experia Box.
Sinds gisteren werken ineens de afstandsbediening en het bedieningspaneel niet meer. Ik kan de huiscentrale alleen nog maar via mijn app op mijn mijn iPhone aan en uit zetten.
Het gekke is dat alles lijkt te werken als de powernet adapters niet in het stopcontact zitten. Zodra deze wel in gebruik zijn doen de twee accessoires het niet meer.
Gewijzigd door dikkebeer op 18 June 2012, 10:14
 
WVSupport
U kunt hiervoor het beste telefonisch contact met WoonVeilig klantenservice opnemen. De WoonVeilig klantenservice is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8:00 uur tot 20:00 uur op telefoonnummer 0900 - 388 88 88 (€ 0,15 p/m).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Woonveilig huiscentrale', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie