obey-robots.txt
23 Januari 2018, 22:50
Navigatie
Ledenenquête
Tevreden met KPN?

Ja
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Ja 38% [416 stemmen]
38% [416 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Tevreden met KPN? Nee 62% [685 stemmen]
62% [685 stemmen]

Stemmen: 1102
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 18 apr 2007
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
KPN Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Geen ITV Online op laptop: Geen verbinding met uw thuisnetwerk!

ONTevreden
Ik heb KPN Glasvezel Standaard Pakket afgenomen. Ik krijg geen ITV Online op mijn laptop, boodschap: Geen verbinding met uw thuisnetwerk.
Gebeld met Klantenservice en antwoord is: kan een paar dagen duren.
7 dagen later nog steeds geen ontvangst op laptop en nog steeds de melding: Geen verbinding met uw thuisnetwerk. Gebeld met Klantenservice en antwoord is: duurt 10 dagen. Vreemd dat dit nergens door KPN wordt gemeld, ook niet in de contractgegevens en ook niet op hun sites.
Meer dan 14 dagen later nog steeds geen ontvangst op de laptop en nog steeds de melding: Geen verbinding met uw thuisnetwerk. Gebeld met Klantenservice en antwoord: we zien dat er bij u een storing is, deze storing is er al vanaf het begin bij u, deze storing is bij meer van onze klanten, er wordt hard aan gewerkt, KPN weet niet wanneer het is opgelost, het is raadzaam om het telkens weer te proberen(dit doe ik al iedere dag en is zeer frustrerend).
Ik concludeer dus dat KPN mij een product heeft verkocht dat niet werkt
. Ook is het product dus niet volwassen, als je in 14 dagen er met man en macht aan werkt en het nog niet is opgelost en ook niet kunt aangeven wanneer het wel is opgelost. Het is ook vreemd dat de storing niet door KPN wordt gemeld: niet aan mij persoonlijk en niet op de websites van KPN. Tevens is het beduidend slecht dat 2 KPN medewerkers zeggen dat ik moet wachten en de 3e medewerker aangeeft dat er vanaf het begin een storing is. Hebben de eerste 2 medewerkers me dan zomaar iets verteld? Het komt bij mij allemaal erg onbetrouwbaar over. KPN maakt een onbetrouwbare indruk. Het is alsof je op een station staat en er komt geen trein en je wordt ook niet geinformeerd. Onwetend dus of KPN het product wel kan leveren.
Ik had nog alle hoop dat ik het EK-voetbal zou kunnen volgen op mijn laptop op de bank. Met dat beeld heeft KPN mij verleid om over te stappen naar hun product. Jammer dat ze in hun reclame niet eerlijk zijn en er bij zeggen dat ze het EK van 2016 bedoelen.
Al het bellen met 0900-0747 kost me een hoop geld. Ik heb de KPN-mederker gevraagd een klacht in te dienen en me hiervan een e-mail te sturen. De KPN-medewerker heeft beloofd dat KPN met mij contact opneemt. KPN levert dus een wanprestatie en voldoet niet aan zijn eigen levercontract.
Het product van KPN is dus GEEN aanrader. Mijn advies is: neem nog geen KPN Glasvezel in-een product, daar het niet volledig werkt (wacht tot het WK-voetbal 2014).
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen ITV Online op laptop: Geen verbinding met uw thuisnetwerk!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
slechte wifi verbinding op 1 PC WiFi 4 18 januari 2018, 17:18
Newsserver download via VPN geen verbindingen Algemeen 8 14 januari 2018, 15:50
Geen internet op wifi KPN Internet Storing 6 05 januari 2018, 21:25
Geen TV beeld gekoppelde router KPN Glasvezel diensten 3 26 september 2017, 21:02
VGV7519 Geen Remote Management?? Snelheid 5 10 juli 2017, 09:59
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Arnoldb00:15:46
| chefke11:17:42
| eogcnlGhost11:43:05
| KaPteiN14:31:34
| jonagold 1 dag
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

28 oktober 2017, 14:16
Bij ADSL wel en bij glasvezel niet. ADSL adverteert met de maximaal haalbare snelheid.

20 augustus 2017, 09:17
Ik heb recht op 80 mb snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

20 augustus 2017, 09:15
Ik heb recht op 80 MB snelheid internet maar ik ontvang de helft mag dat nou zo maar

30 juni 2017, 19:43
is het al bekend wanneer de HD opnames via de itv app te kijken zijn

29 juni 2017, 16:04
hallo is er ff hulp